
Inwestycja Młyn Maria nagrodzona w konkursie Dolnośląska Budowa Roku!
On byMimo trudnej sytuacji na rynku branża budowlana nie zwalnia tempa. Nieustannie powstają nowe projekty, które zachwycają innowacyjnością, wyjątkowym charakterem i funkcjonalnością. Każdego roku najlepsze realizacje nagradzane są w konkursie „Dolnośląska Budowa Roku”. W tej edycji uwagę jurorów przykuła rewitalizacja zabytkowego Młyna Maria dokonana przez firmę RealCo. Czym charakteryzuje się ta inwestycja?
Z każdym rokiem coraz wyższy poziom
„Dolnośląska Budowa Roku” to uznany konkurs organizowany przez Wrocławski Oddział Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa, podczas którego specjalne jury wybiera najlepsze inwestycje zrealizowane w minionym roku. Pod uwagę bierze nie tylko jakość robót, czas realizacji projektu i koszty, ale także zastosowane rozwiązania technologiczne, funkcjonalność, warunki pracy, spełnienie wymagań BHP oraz wpływ inwestycji na środowisko i gospodarkę regionu. Szerokie i wymagające kryteria sprawiają, że z roku na rok poziom konkursu jest coraz wyższy. Do rywalizacji stają najlepsi projektanci, wykonawcy, inwestorzy i deweloperzy.
Konkurs na stałe wpisał się w sektor dolnośląskiego budownictwa. Od lat rozpowszechnia dobre, nowoczesne budownictwo, inspiruje i zachwyca. Wysoki poziom rywalizacji potwierdza niezwykłą kreatywność i niezłomność architektów, inżynierów budownictwa i deweloperów, która pozwala im tworzyć wybitne projekty, zachwycające nawet najbardziej wymagające osoby.
W tegorocznej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii rewitalizacja, czyli obiekty zabytkowe po przebudowie, otrzymała inwestycja premium firmy RealCo Młyn Maria, usytuowana w samym sercu Wrocławia.
Młyn Maria – nowocześnie i z duszą jednocześnie
Tętniące życiem centrum Wrocławia, otoczone najpiękniejszymi zabytkami i wypełnione pozytywną atmosferą – to właśnie tu na dwóch odrzańskich wyspach, Piasek i Młyńskiej, usytuowana jest zabytkowa nieruchomość Młyn Maria. Budowla jeszcze do niedawna nie wyróżniała się niczym szczególnym. W ciągu ostatnich lat zmieniła się nie do poznania. Dziś zachwyca niesamowicie klimatycznym charakterem, nowoczesnością i wybitną estetyką. Wszystko dzięki firmie RealCo, która zdecydowała się przeprowadzić kompleksową rewitalizację budynku.
Ideą działań RealCo jest poszanowanie historycznej wartości obiektów. Deweloper od lat podejmuje się wymagających renowacji zabytkowych nieruchomości, którym nadaje wyjątkową wartość. Wieloletnie doświadczenie w segmencie premium pozwoliło firmie zaprojektować nieruchomość szytą na miarę oczekiwań najbardziej wymagających osób. Widzieliśmy, że Młyn Maria ma duży potencjał. Potrzebował tylko zmian, które nadadzą mu drugie życie. Naszym celem było przywrócenie zabytkowi dawnej świetności, jednak w nieco innej, unowocześnionej formie – wyjaśnia Maciej Gotkiewicz Członek Zarządu RealCo.
Prace remontowe trwały od kwietnia 2018 roku do lipca 2021 roku i obejmowały kilka etapów. Wymieniono główne konstrukcje nośne i stropy. Jednocześnie zachowano ściany zewnętrzne, stanowiące element pierwotnej tożsamości budynku. Podwyższono ostatnie kondygnacje poprzez przebudowę dachu, pogłębiono piwnice, przygotowano garaż podziemny i unowocześniono wnętrza. W Młynie Maria powstało 14 lokali usługowych na parterze i 119 mieszkań na wyższych kondygnacjach. Zmian doczekało się także najbliższe otoczenie zabytku – od zachodniej strony kompleksu powstał piękny, ogólnodostępny taras o kaskadowym układzie.
Miejsce dla tych, którzy szukają czegoś nietypowego
Dzisiejsi inwestorzy chcą czegoś więcej. Szukają nieruchomości wyjątkowych, innych od wszystkich, takich, które zapewnią im pełen spokój i najwyższy komfort. Rolą deweloperów jest sprostać tym potrzebom.
Odrestaurowany Młyn Maria to inwestycja premium, określana jako jeden z najbardziej prestiżowych budynków mieszkaniowych nad Odrą. To idealne rozwiązanie dla ceniących miejsca z duszą, które jednocześnie zachwycają nowoczesnością, innowacyjnością i funkcjonalnością. Wyremontowany Młyn Maria to luksus w nowej odsłonie.
Pierwsze miejsce w konkursie „Dolnośląska Budowa Roku” potwierdza wybitną jakość realizacji. Podkreśla klasę, profesjonalizm, zaangażowanie w projekt i ogromne doświadczenie w inwestycjach premium. Owszem, nagroda to niemałe wyróżnienie, pewna forma docenienia w tak konkurencyjnej branży, jaką jest budownictwo. Jednak dla nas to coś więcej. Zwycięstwo dało nam motywację do działania. A kto wie, może sukces Młyna Maria zachęci nas do planowania kolejnych inwestycji tego typu? Niczego nie wykluczamy – wyjawia Maciej Gotkiewicz z RealCo .
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://fabryka-pradu.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz