Jak zoptymalizować wyniki SEO poprzez tworzenie treści

Jak zoptymalizować wyniki SEO poprzez tworzenie treści

Teraz powszechnie wiadomo, że jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie ekspozycji marki jest marketing treści. Jednak najlepsza treść na świecie nie pomoże Ci generować potencjalnych klientów, chyba że publiczność będzie mogła ją odkryć w pierwszej kolejności.

To właśnie tam znajduje się optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO). Optymalizując treść wyszukiwania, możesz upewnić się, że więcej osób znajdzie i może angażować się w Twoją organizację.

Oto kilka sposobów na podniesienie wartości SEO Twojej treści.

 

1. Skorzystaj z efektywnych słów kluczowych

75% użytkowników Internetu nigdy nie przewija przeszukiwania pierwszej strony wyników wyszukiwania, co oznacza, że ​​musisz wejść na tę pierwszą stronę, aby zwrócić uwagę na ludzi. Jednym z najlepszych sposobów na to jest znalezienie silnych słów kluczowych, które ludzie szukający informacji o swojej niszy będą używać podczas wyszukiwania.

Szanse są już naturalne, w tym słowa kluczowe w treści, ponieważ dostarczasz informacji o temacie. Często jednak słowa kluczowe, których nie uznałeś za pomocne w rankingu wyszukiwania.

Spróbuj rozważyć, jakie języki potencjalni klienci mogą wykorzystać do zadawania pytań lub opisywania problemów związanych z produktem lub usługą. Pomyśl o istotnych tematach w swojej branży, a następnie utwórz listę potencjalnych słów kluczowych dla każdego tematu. Możesz również użyć słów kluczowych narzędzi badawczych, takich jak Google AdWords Keyword Tool, aby znaleźć listę słów kluczowych. W tym momencie możesz zoptymalizować treść słów kluczowych.

Dobra zasada polega na tym, aby skupić się tylko na jednym lub dwóch słowach kluczowych na fragmenty treści. Pomoże to zachować koncentrację treści na tyle, aby ułatwić umieszczanie słów kluczowych w strategicznych miejscach – na przykład pierwszych 65 znaków nagłówka – i uniknąć wypychania słów kluczowych.

 

2. Zoptymalizuj wiele funkcji

Wraz z początkiem nagłówka znajduje się kilka innych strategicznych miejsc, w których można umieścić swoje słowa kluczowe w celu najlepszego zwiększenia wartości SEO treści.

Na przykład jeden z najprostszych – ale często pomijanych – obszarów, które optymalizują Twoją treść znajduje się w adresie URL. Mając jasny, prosty adres URL ze słowem kluczowym lub dwoma słowami kluczowymi pomoże wyszukiwarkom łatwo zrozumieć, co znajduje się na stronie, co zwiększa prawdopodobieństwo, że Twoja zawartość pojawi się w wynikach wyszukiwania.

Powinieneś też wziąć pod uwagę długość swojego postu podczas składania zawartości pisemnej. Chociaż Google ma tendencję do określania priorytetów długich artykułów na krótsze, co oznacza, że ​​powinieneś mieć co najmniej 300 słów, zbyt długie posty mogą wyłączyć potencjalnych czytelników. Oznacza to, że artykuły powinny być gdzieś około 700 słów, a ty powinieneś próbować umieścić słowa kluczowe w około 1 – 2% twojego tekstu. Na przykład możesz sprawdzić tę witrynę, w której kody promocyjne mają naprawdę dobrą optymalizację, głównie ze względu na słowa kluczowe.

Wreszcie zdjęcia są świetnym sposobem na to, aby nie tylko uatrakcyjnić Twoją treść, ale także zwiększyć wartość SEO Twojej treści. Podczas przesyłania zdjęć należy umieścić słowa kluczowe w nazwie pliku i wypełnić pole tekstowe alt zawierającym krótki opis zawierający wiele tych samych słów kluczowych. Tekst Alt to, w jaki sposób wyszukiwarki rozumieją, czym jest obraz, więc wypełnienie ich słowami kluczowymi pomoże Twojej treści w rankingach wyszukiwania. Ponieważ 93% internetowych doświadczeń zaczyna się od wyszukiwarki, jest to niezwykle cenne, aby uzyskać więcej informacji na swojej stronie.

 

3. Użyj odnośników do odwołań innych

Spośród najlepszych wyników na stronie wyszukiwania Google około 99% stron internetowych ma co najmniej jedno zewnętrzneco łącze. Ważne jest, aby umieścić wewnętrzne i zewnętrzne linki w treści, aby zwiększyć wartość SEO.

Linki wewnętrzne są pomocne, ponieważ pomagają wyszukiwarkom indeksować witrynę, pobierać główne słowa kluczowe i poprawić ogólną pagerankę stron, z którymi się łączysz. Zasadniczo przynosi inną istotną treść, którą wytworzyłeś dla wyszukiwarek, dając Ci więcej hajdu za swoją pensję, niż trzymając się oddzielnie.

Linki zewnętrzne prowadzą do stron spoza witryny, które mają kilka zastosowań. Po pierwsze pomagają wyszukiwarkom identyfikować ważne słowa kluczowe. Co ważniejsze, pomagają zbierać łącza przychodzące z innych witryn internetowych, gdy twórcy tych materiałów widzą, że się z nimi łączą. Zazwyczaj dobra etykieta udostępnia kogoś z linkiem, który łączy się z nimi, szczególnie jeśli dotyczy ich treść.

Chociaż w idealnym świecie ogromna zawartość będzie potrzebna, aby dotrzeć do szerokiej gamy odbiorców, rzeczywistość jest taka, że ​​musisz przede wszystkim silne strategie SEO, aby odsłonić Twoją witrynę internetową. Zwracając uwagę na niektóre techniki SEO, będziesz na najlepszej drodze do zwiększenia Twoich treści i zwiększenia ROI z marketingu.

Jakie są inne przydatne sposoby, dzięki którym można zwiększyć wartość witryny SEO?

No Comments

Post a Comment