Mieszkania od 33 m2 do odbioru jeszcze w tym roku na osiedlu Szumilas
On byMałe mieszkania z odbiorem w 2022 roku w najmniejszym i najatrakcyjniej położonym budynku na osiedlu Szumilas, prywatny las, znakomity dojazd do centrum Gdańska, rozbudowana infrastruktura – to tylko kilka najważniejszych zalet nowego etapu osiedla ROBYG powstającego w Kowalach. Do sprzedaży trafił właśnie nowy budynek tuż przy lesie z 19 mieszkaniami, których ceny rozpoczynają się już od 295 tys. zł.
Szumilas to inwestycja od dewelopera ROBYG, będąca odpowiedzią na potrzeby inwestorów oraz osób prywatnych, które poszukują mieszkań w atrakcyjnej cenie, z szybkim odbiorem, zlokalizowanych w spokojnej okolicy, z dobrze rozbudowaną infrastrukturą i bliskością terenów zielonych. Położony najbliżej lasu, kameralny budynek wchodzący w skład osiedla Szumilas to 19 klimatycznych, jasnych mieszkań o metrażach od 33 do 68 m2, w tym mniejszych mieszkań dwupokojowych oraz kawalerek idealnych pod inwestycję. Do lokali mieszkalnych zlokalizowanych na parterze przynależą także ogródki o powierzchni od niemal 18 m2 do ponad 54 m2.
– Szumilas to osiedle unikalne na mapie Trójmiasta, dzięki swojej lokalizacji oraz intymności, którą zapewnia prywatny las o powierzchni 2 ha znajdujący się na terenie inwestycji i dostępny tylko dla mieszkańców. W październiku do sprzedaży trafiło 19 mieszkań w kameralnym budynku położonym na samym skraju lasu,w tym tych najbardziej poszukiwanych obecnie na rynku, czyli 1- i 2-pokojowych. Zachęcamy do odwiedzenia tej inwestycji z naszymi Doradcami z Biur Sprzedaży by zapoznać się z tym jakie atrakcji oferuje osiedle Szumilas oraz z samymi mieszkaniami, które dostępne będą do odbioru bardzo szybko, bo jeszcze w 2022 roku, a ich ceny zaczynają się od 295 tysięcy. – mówi Anna Wojciechowska, Head of ESG, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ROBYG w Gdańsku i Poznaniu.
Świetna komunikacja z całym Trójmiastem
Inwestycja Szumilas, dzięki swojemu usytuowaniu stanowi świetną propozycję zarówno dla osób poszukujących mieszkania dla siebie, jak i dla tych, którzy kupują z myślą o najmie. Z jednej strony zapewnia spokój i sielskie widoki, daje możliwość codziennego obcowania z naturą, a z drugiej gwarantuje dobrą komunikację i łatwy dojazd do centrum miasta oraz południowych dzielnic Gdańska. Osoby poruszające się samochodem docenią bliskość obwodnicy trójmiejskiej, a korzystające z transportu zbiorowego – połączenia autobusowe. Niebawem planowane jest także uruchomienie połączeń kolejowych, w tym między innymi budowa nowej nitki II etapu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej, która ma połączyć południowe dzielnice Gdańska z sąsiednimi miejscowościami.
Wysoki standard i pełna infrastruktura w prywatnym lesie
Budynki zostaną wykonane w standardzie, który zapewni optymalizację kosztów utrzymania mieszkań i budynków, dzięki energooszczędnemu oświetleniu LED w częściach wspólnych, kolektorom słonecznym na dachach, zastosowaniu czujników ruchu, ekonomicznym w użyciu cichobieżnym windom renomowanych producentów, odpowiedniej wentylacji, a także dzięki wyposażeniu mieszkań w panoramiczne okna PCV dobrze chroniące przed utrata ciepła, czy antywłamaniowe drzwi wejściowe. Na osiedlu znajdować się będzie również infrastruktura wspierająca miko- i elektromobilność jak zewnętrzne ładowarki do samochodów elektrycznych czy liczne stojaki rowerowe.
Na terenie inwestycji, poza wspomnianym już prywatnym lasem, znajdą się również dwa naturalne zbiorniki wodne. Razem z zewnętrzną siłownią, placem zabaw i boiskiem sportowym, będą stanowić doskonałe miejsce do spędzania wolnego czasu przez mieszkańców. W bliskim sąsiedztwie znajduje się rezerwat przyrody „Bursztynowa Góra”, a także ścieżki wokół stawów i jezior. Ponadto dogodne położenie osiedla zapewnia wszelkie wygody – placówki handlowo-usługowe, przedszkola, przychodnie i szkoły, w tym nowoczesną Szkołę Metropolitalną, otwartą w 2018 r.
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.
Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.
Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.
Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.
Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.
Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.
Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz