
Mieszkania od 33 m2 do odbioru jeszcze w tym roku na osiedlu Szumilas
On byMałe mieszkania z odbiorem w 2022 roku w najmniejszym i najatrakcyjniej położonym budynku na osiedlu Szumilas, prywatny las, znakomity dojazd do centrum Gdańska, rozbudowana infrastruktura – to tylko kilka najważniejszych zalet nowego etapu osiedla ROBYG powstającego w Kowalach. Do sprzedaży trafił właśnie nowy budynek tuż przy lesie z 19 mieszkaniami, których ceny rozpoczynają się już od 295 tys. zł.
Szumilas to inwestycja od dewelopera ROBYG, będąca odpowiedzią na potrzeby inwestorów oraz osób prywatnych, które poszukują mieszkań w atrakcyjnej cenie, z szybkim odbiorem, zlokalizowanych w spokojnej okolicy, z dobrze rozbudowaną infrastrukturą i bliskością terenów zielonych. Położony najbliżej lasu, kameralny budynek wchodzący w skład osiedla Szumilas to 19 klimatycznych, jasnych mieszkań o metrażach od 33 do 68 m2, w tym mniejszych mieszkań dwupokojowych oraz kawalerek idealnych pod inwestycję. Do lokali mieszkalnych zlokalizowanych na parterze przynależą także ogródki o powierzchni od niemal 18 m2 do ponad 54 m2.
– Szumilas to osiedle unikalne na mapie Trójmiasta, dzięki swojej lokalizacji oraz intymności, którą zapewnia prywatny las o powierzchni 2 ha znajdujący się na terenie inwestycji i dostępny tylko dla mieszkańców. W październiku do sprzedaży trafiło 19 mieszkań w kameralnym budynku położonym na samym skraju lasu,w tym tych najbardziej poszukiwanych obecnie na rynku, czyli 1- i 2-pokojowych. Zachęcamy do odwiedzenia tej inwestycji z naszymi Doradcami z Biur Sprzedaży by zapoznać się z tym jakie atrakcji oferuje osiedle Szumilas oraz z samymi mieszkaniami, które dostępne będą do odbioru bardzo szybko, bo jeszcze w 2022 roku, a ich ceny zaczynają się od 295 tysięcy. – mówi Anna Wojciechowska, Head of ESG, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ROBYG w Gdańsku i Poznaniu.
Świetna komunikacja z całym Trójmiastem
Inwestycja Szumilas, dzięki swojemu usytuowaniu stanowi świetną propozycję zarówno dla osób poszukujących mieszkania dla siebie, jak i dla tych, którzy kupują z myślą o najmie. Z jednej strony zapewnia spokój i sielskie widoki, daje możliwość codziennego obcowania z naturą, a z drugiej gwarantuje dobrą komunikację i łatwy dojazd do centrum miasta oraz południowych dzielnic Gdańska. Osoby poruszające się samochodem docenią bliskość obwodnicy trójmiejskiej, a korzystające z transportu zbiorowego – połączenia autobusowe. Niebawem planowane jest także uruchomienie połączeń kolejowych, w tym między innymi budowa nowej nitki II etapu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej, która ma połączyć południowe dzielnice Gdańska z sąsiednimi miejscowościami.
Wysoki standard i pełna infrastruktura w prywatnym lesie
Budynki zostaną wykonane w standardzie, który zapewni optymalizację kosztów utrzymania mieszkań i budynków, dzięki energooszczędnemu oświetleniu LED w częściach wspólnych, kolektorom słonecznym na dachach, zastosowaniu czujników ruchu, ekonomicznym w użyciu cichobieżnym windom renomowanych producentów, odpowiedniej wentylacji, a także dzięki wyposażeniu mieszkań w panoramiczne okna PCV dobrze chroniące przed utrata ciepła, czy antywłamaniowe drzwi wejściowe. Na osiedlu znajdować się będzie również infrastruktura wspierająca miko- i elektromobilność jak zewnętrzne ładowarki do samochodów elektrycznych czy liczne stojaki rowerowe.
Na terenie inwestycji, poza wspomnianym już prywatnym lasem, znajdą się również dwa naturalne zbiorniki wodne. Razem z zewnętrzną siłownią, placem zabaw i boiskiem sportowym, będą stanowić doskonałe miejsce do spędzania wolnego czasu przez mieszkańców. W bliskim sąsiedztwie znajduje się rezerwat przyrody „Bursztynowa Góra”, a także ścieżki wokół stawów i jezior. Ponadto dogodne położenie osiedla zapewnia wszelkie wygody – placówki handlowo-usługowe, przedszkola, przychodnie i szkoły, w tym nowoczesną Szkołę Metropolitalną, otwartą w 2018 r.
Branding w biznesie – budowanie marki
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz