Skip to content
  • Interesy i Biznes
  • Technologia
  • Budownictwo
  • Aktualności

Kontakt

redakcja@galkastudio.pl

  • Interesy i Biznes
  • Technologia
  • Budownictwo
  • Aktualności
GALKA StudioPortal o markach, biznesie, finansach
Budownictwo

Mieszkania od 33 m2 do odbioru jeszcze w tym roku na osiedlu Szumilas

On by

Małe mieszkania z odbiorem w 2022 roku w najmniejszym i najatrakcyjniej położonym budynku na osiedlu Szumilas, prywatny las, znakomity dojazd do centrum Gdańska, rozbudowana infrastruktura – to tylko kilka najważniejszych zalet nowego etapu osiedla ROBYG powstającego w Kowalach. Do sprzedaży trafił właśnie nowy budynek tuż przy lesie z 19 mieszkaniami, których ceny rozpoczynają się już od 295 tys. zł.

Szumilas to inwestycja od dewelopera ROBYG, będąca odpowiedzią na potrzeby inwestorów oraz osób prywatnych, które poszukują mieszkań w atrakcyjnej cenie, z szybkim odbiorem, zlokalizowanych w spokojnej okolicy, z dobrze rozbudowaną infrastrukturą i bliskością terenów zielonych. Położony najbliżej lasu, kameralny budynek wchodzący w skład osiedla Szumilas to 19 klimatycznych, jasnych mieszkań o metrażach od 33 do 68 m2, w tym mniejszych mieszkań dwupokojowych oraz kawalerek idealnych pod inwestycję. Do lokali mieszkalnych zlokalizowanych na parterze przynależą także ogródki o powierzchni od niemal 18 m2 do ponad 54 m2.

– Szumilas to osiedle unikalne na mapie Trójmiasta, dzięki swojej lokalizacji oraz intymności, którą zapewnia prywatny las o powierzchni 2 ha znajdujący się na terenie inwestycji i dostępny tylko dla mieszkańców. W październiku do sprzedaży trafiło 19 mieszkań w kameralnym budynku położonym na samym skraju lasu,w tym tych najbardziej poszukiwanych obecnie na rynku, czyli 1- i 2-pokojowych. Zachęcamy do odwiedzenia tej inwestycji z naszymi Doradcami z Biur Sprzedaży by zapoznać się z tym jakie atrakcji oferuje osiedle Szumilas oraz z samymi mieszkaniami, które dostępne będą do odbioru bardzo szybko, bo jeszcze w 2022 roku, a ich ceny zaczynają się od 295 tysięcy.  – mówi Anna Wojciechowska, Head of ESG, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ROBYG w Gdańsku i Poznaniu.

Świetna komunikacja z całym Trójmiastem

Inwestycja Szumilas, dzięki swojemu usytuowaniu stanowi świetną propozycję zarówno dla osób poszukujących mieszkania dla siebie, jak i dla tych, którzy kupują z myślą o najmie. Z jednej strony zapewnia spokój i sielskie widoki, daje możliwość codziennego obcowania z naturą, a z drugiej gwarantuje dobrą komunikację i łatwy dojazd do centrum miasta oraz południowych dzielnic Gdańska. Osoby poruszające się samochodem docenią bliskość obwodnicy trójmiejskiej, a korzystające z  transportu zbiorowego – połączenia autobusowe.  Niebawem planowane jest także uruchomienie  połączeń kolejowych, w tym między innymi budowa nowej nitki II etapu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej, która ma połączyć południowe dzielnice Gdańska z sąsiednimi miejscowościami.

Wysoki standard i pełna infrastruktura w prywatnym lesie

Budynki zostaną wykonane w standardzie, który zapewni optymalizację kosztów utrzymania mieszkań i budynków, dzięki  energooszczędnemu oświetleniu LED w częściach wspólnych, kolektorom słonecznym na dachach, zastosowaniu czujników ruchu, ekonomicznym w użyciu cichobieżnym windom renomowanych producentów, odpowiedniej wentylacji,  a także dzięki wyposażeniu mieszkań w panoramiczne okna PCV  dobrze chroniące przed utrata ciepła, czy antywłamaniowe drzwi wejściowe. Na osiedlu znajdować się będzie również infrastruktura wspierająca miko- i elektromobilność jak zewnętrzne ładowarki do samochodów elektrycznych czy liczne stojaki rowerowe.

Na terenie inwestycji, poza wspomnianym już prywatnym lasem, znajdą się również dwa naturalne zbiorniki wodne. Razem z zewnętrzną siłownią, placem zabaw i boiskiem sportowym, będą stanowić doskonałe miejsce do spędzania wolnego czasu przez mieszkańców. W bliskim sąsiedztwie znajduje się rezerwat przyrody „Bursztynowa Góra”, a także ścieżki wokół stawów i jezior. Ponadto dogodne położenie osiedla zapewnia wszelkie wygody – placówki handlowo-usługowe, przedszkola, przychodnie i szkoły, w tym nowoczesną Szkołę Metropolitalną, otwartą w 2018 r.

Branding w biznesie – budowanie marki

Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.

W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.

Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.

Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.

Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.

Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.

Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.

Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.

Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.

To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.

Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.

Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.

Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.

Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.

Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.

To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.

Wynajem agregatów w budownictwie

Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/

You may also like

Marvipol zawiera umowę z Heimstaden i przenosi własność pakietu lokali dla II etapu MOKO BOTANIKA

Czy deweloperzy planują budować mieszkania na wynajem

Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce Q3 2022_raport Avison Young

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Aktualności
  • Budownictwo
  • Człowiek sukcesu
  • Interesy i Biznes
  • Kobiety
  • Technologia

Ostatnie wpisy

  • Przypinki reklamowe, magnesy i kalendarze – jak wybrać odpowiedni gadżet dla swojej kampanii?
  • Technologia druku na tkaninach
  • ESG oraz Well-being w biznesie
  • Polskie maszyny sadownicze
  • Jak robi się butelki plastikowe?

Kontakt

redakcja@galkastudio.pl

Marka w biznesie

Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.

W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.

Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.

Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.

Copyright GALKA Studio 2025 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress