
Vectra ze specjalną ofertą dla graczy
– jako pierwszy operator w Polsce oferuje dostęp do Blacknut
On by
Vectra wciąż zaskakuje ciekawymi propozycjami w swojej ofercie. Platforma Blacknut z pewnością zainteresuje fanów gamingu, dostarczając im natychmiastowy dostęp do setek gier wideo. Dodatkowo, nowi abonenci mają możliwość zamówienia bezprzewodowego pada Shaks S2, kompatybilnego
z dekoderem TV Smart 4K BOX – wszystko po to, aby móc w pełni cieszyć się swoją ulubioną rozrywką.
Na koniec roku Vectra przygotowała wyjątkową niespodziankę skierowaną do miłośników gier. Jako pierwszy operator w Polsce, od dziś oferuje wszystkim obecnym, jak i nowym klientom, dostęp do Blacknut. Jest to usługa strumieniowania gier online, która dostarcza użytkownikom natychmiastowy dostęp do setek tytułów. Dlatego też, aby korzystać z najlepszych gier, nie jest wymagany komputer
o mocnych specyfikacjach, wystarczy urządzenie z dostępem do sieci. W ten sposób gracz może czerpać nieograniczoną przyjemność z rozrywki z dowolnego miejsca na wielu urządzeniach.
W usłudze Blacknut użytkownicy mogą korzystać z gier, bez instalowania ich na swoim urządzeniu. Potrzebny jest jedynie sprzęt z dostępem do Internetu (TV Smart 4K BOX, komputer stacjonarny, telewizor z systemem Android, telefon, czy tablet) oraz dowolny kontroler. W ramach miesięcznej subskrypcji użytkownik zyskuje dostęp do ponad 500 gier (w tym 150 produkcji w języku polskim, których liczba sukcesywnie rośnie z miesiąca na miesiąc), 5 profili graczy, w tym profil z opcją kontroli rodzicielskiej, na których może grać jednocześnie na wielu ekranach. Wśród tytułów każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie – klasyki z gatunku gier akcji, retro, wyścigówek i wielu innych.
W Blacknut użytkownicy wyszukają również takie hity jak np. „Metro Exodus”, „Saints Row IV”, „Warhammer” czy „Ryse: Son of Rome”.
Klienci Vectry, przy wyborze nowych usług lub przy przedłużaniu umowy mogą skorzystać z Blacknut za jedyne 29,99 zł/mies. Dla użytkowników zawierających kontrakt na co najmniej 12 miesięcy pojawia się także możliwość uzyskania bezprzewodowego pada Shaks S2, kompatybilnego z dekoderem TV Smart 4K Box, za 15 zł/mies. Z platformy Blacknut skorzystać będą mogli dotychczasowi abonenci
– decydując się na dokupienie usługi zapłacą 44,99 zł/mies., w tym pierwszy miesiąc za 0 zł przy umowie na 12 miesięcy.
Połączenie usługi Blacknut, pada Shacks S2 wraz z dekoderem TV Smart 4K BOX jest unikalnym rozwiązaniem na rynku, które daje możliwość zamiany tego urządzenia w konsolę z dostępem do ponad 500 gier online.
Więcej szczegółów o platformie Blacknut dostępnej w Vectra można znaleźć na stronie internetowej operatora: https://www.vectra.pl/blacknut
——-
O Grupie Vectra
Grupa Vectra oferuje nowoczesne usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także profesjonalne usługi dla biznesu. Grupa nieustannie rozwija swoje produkty, w tym usługę TV Smart, która umożliwia korzystanie z nowoczesnej platformy wideo
w standardzie 4K, zarówno tradycyjnie poprzez dekoder, jak i poprzez aplikację mobilną, telewizor, czy przeglądarkę internetową. Obecnie z 4 mln usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 4,6 mln.
Branding w biznesie – budowanie marki
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz