
Vectra ze specjalną ofertą dla graczy
– jako pierwszy operator w Polsce oferuje dostęp do Blacknut
On by
Vectra wciąż zaskakuje ciekawymi propozycjami w swojej ofercie. Platforma Blacknut z pewnością zainteresuje fanów gamingu, dostarczając im natychmiastowy dostęp do setek gier wideo. Dodatkowo, nowi abonenci mają możliwość zamówienia bezprzewodowego pada Shaks S2, kompatybilnego
z dekoderem TV Smart 4K BOX – wszystko po to, aby móc w pełni cieszyć się swoją ulubioną rozrywką.
Na koniec roku Vectra przygotowała wyjątkową niespodziankę skierowaną do miłośników gier. Jako pierwszy operator w Polsce, od dziś oferuje wszystkim obecnym, jak i nowym klientom, dostęp do Blacknut. Jest to usługa strumieniowania gier online, która dostarcza użytkownikom natychmiastowy dostęp do setek tytułów. Dlatego też, aby korzystać z najlepszych gier, nie jest wymagany komputer
o mocnych specyfikacjach, wystarczy urządzenie z dostępem do sieci. W ten sposób gracz może czerpać nieograniczoną przyjemność z rozrywki z dowolnego miejsca na wielu urządzeniach.
W usłudze Blacknut użytkownicy mogą korzystać z gier, bez instalowania ich na swoim urządzeniu. Potrzebny jest jedynie sprzęt z dostępem do Internetu (TV Smart 4K BOX, komputer stacjonarny, telewizor z systemem Android, telefon, czy tablet) oraz dowolny kontroler. W ramach miesięcznej subskrypcji użytkownik zyskuje dostęp do ponad 500 gier (w tym 150 produkcji w języku polskim, których liczba sukcesywnie rośnie z miesiąca na miesiąc), 5 profili graczy, w tym profil z opcją kontroli rodzicielskiej, na których może grać jednocześnie na wielu ekranach. Wśród tytułów każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie – klasyki z gatunku gier akcji, retro, wyścigówek i wielu innych.
W Blacknut użytkownicy wyszukają również takie hity jak np. „Metro Exodus”, „Saints Row IV”, „Warhammer” czy „Ryse: Son of Rome”.
Klienci Vectry, przy wyborze nowych usług lub przy przedłużaniu umowy mogą skorzystać z Blacknut za jedyne 29,99 zł/mies. Dla użytkowników zawierających kontrakt na co najmniej 12 miesięcy pojawia się także możliwość uzyskania bezprzewodowego pada Shaks S2, kompatybilnego z dekoderem TV Smart 4K Box, za 15 zł/mies. Z platformy Blacknut skorzystać będą mogli dotychczasowi abonenci
– decydując się na dokupienie usługi zapłacą 44,99 zł/mies., w tym pierwszy miesiąc za 0 zł przy umowie na 12 miesięcy.
Połączenie usługi Blacknut, pada Shacks S2 wraz z dekoderem TV Smart 4K BOX jest unikalnym rozwiązaniem na rynku, które daje możliwość zamiany tego urządzenia w konsolę z dostępem do ponad 500 gier online.
Więcej szczegółów o platformie Blacknut dostępnej w Vectra można znaleźć na stronie internetowej operatora: https://www.vectra.pl/blacknut
——-
O Grupie Vectra
Grupa Vectra oferuje nowoczesne usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także profesjonalne usługi dla biznesu. Grupa nieustannie rozwija swoje produkty, w tym usługę TV Smart, która umożliwia korzystanie z nowoczesnej platformy wideo
w standardzie 4K, zarówno tradycyjnie poprzez dekoder, jak i poprzez aplikację mobilną, telewizor, czy przeglądarkę internetową. Obecnie z 4 mln usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 4,6 mln.
Branding w biznesie – budowanie marki
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz