Okno w okno – problem nowych osiedli. Jaka jest najlepsza ochrona przed wzrokiem sąsiadów?
On byKażdy z nas potrzebuje prywatności. Zwykle możemy znaleźć ją we własnych czterech kątach. Niestety na wielu nowych osiedlach bloki budowane są bardzo blisko siebie. Mieszkanie okno w okno z sąsiadem sprawia, że nie czujemy się swobodnie i komfortowo we własnym domu. Jak uporać się z tym problemem? Rozwiązaniem mogą być rolety plisowane!
Rolety plisowane – skuteczna ochrona przed wzrokiem sąsiadów
Plisy to jedno z najciekawszych rozwiązań aranżacyjnych. Ich montaż znacznie zwiększa komfort użytkowania przestrzeni mieszkalnej. Świetnym wyborem są plisy sterowane dwukierunkowo. Wyposażone w specjalny mechanizm samohamujący, pozwalają na precyzyjne zatrzymanie dolnej i górnej rynny sterującej na dowolnej wysokości okna. Takie osłony skutecznie chronią przed wzrokiem sąsiadów i przechodniów, zapewniając domownikom pełną prywatność. Jednocześnie, ustawiając je jako zazdrostki, możemy cieszyć się naturalnym światłem słonecznym.
Plisy dwukierunkowe są kompatybilne z każdym rodzajem okien – zarówno ze standardowymi, jak i z tymi o nietypowych kształtach. Ponadto systemy przyszybowe zawsze utrzymają równoległą pozycję względem okna, umożliwiając ich swobodne otwieranie i uchylanie.
Montaż plis – przepis na komfortowe warunki w mieszkaniu
Pełna prywatność to nie jedyna korzyść wynikająca z montażu plis okiennych. Rolety zapobiegają nadmiernemu nagrzewaniu się pomieszczeń i pozwalają precyzyjnie sterować ilością światła wpadającego do środka.
Kluczowe znaczenie ma materiał, z którego wykonano plisy. Znajdziemy osłony o różnym stopniu przezierności (tj. transparentne, rozpraszające światło, zaciemniające). Tkaninę należy dopasować do efektu, jaki chcemy uzyskać, a także funkcji, jaką spełnia dane pomieszczenie. W jadalni czy pokoju dziennym doskonale sprawdzają się plisy z półprzepuszczalnych materiałów, natomiast doskonałym rozwiązaniem do sypialni czy pokoju dziecka są rolety zaciemniające.
Ciekawą opcją do mieszkań są plisy dzień-noc. – Osłony dzień-noc składają się z dwóch różnych materiałów – na przykład transparentnego oraz zaciemniającego – wspomina Agnieszka Gołębiewska, przedstawiciel marki Anwis. – Za dnia możemy całkowicie zasłonić okna półprzezroczystą tkaniną, zapewniając sobie pełną prywatność i przyjemny przepływ promieni słonecznych, a w nocy przesłonić okno tkaniną zaciemniającą, która stworzy znakomite warunki do komfortowego snu.
Szczególnie narażone na nadmierne promieniowanie są pomieszczenia usytuowane od strony południowej i południowo-zachodniej. W takich wnętrzach najlepiej zamontować plisy wykonane z tkanin odbijających promienie słoneczne. Rolety harmonijkowe to połączenie funkcjonalności i najwyższej jakości. Nie musimy się więc obawiać, że wyblakną pod wpływem intensywnego promieniowania słonecznego.
Nie tylko funkcjonalność
Plisy okienne to nie tylko znakomita ochrona przed wzrokiem sąsiadów i słońcem, ale także niebanalny element dekoracyjny we wnętrzach. Plisy wyglądem przypominają harmonijkę (stąd też wzięła się inna nazwa osłon – rolety harmonijkowe). Charakterystyczny wygląd czyni je świetną formą ozdoby.
Plisy są ciekawą alternatywą dla klasycznych zasłon okiennych. Pasują do każdego wnętrza – od nowoczesnych, przez klasyczne, aż do glamour, industrialnych czy boho. Ich niepowtarzalność pomogą osiągnąć odpowiednie materiały. Przykładowo klienci Anwis mogą wybierać z ponad 550 wzorów tkanin. Subtelne, stonowane rolety stanowią piękne tło dla całego wystroju, natomiast modele wzorzyste, unikalne, mogą nadać wyjątkowy charakter nawet najprostszej aranżacji.
– Plisy to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich miłośników niebanalnego designu. Odpowiednio dobrane mogą odmienić całe pomieszczenie. Rolety plisowane przyciągają wzrok, intrygują, tworzą we wnętrzach klimatyczny nastrój. Są synonimem elegancji i nieprzeciętnej estetyki. Czy warto w nie zainwestować? Bez wątpienia! – podsumowuje Agnieszka Gołębiewska.
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz