
Ruszyła sprzedaż inwestycji Ursynów #22.
Lokalizacja, która daje możliwości.
On by
Ursynów #22 to nowa, wspólna inwestycja doświadczonych firm deweloperskich – Develii oraz Grupo Lar Polska. Osiedle, którego ukończenie zaplanowane jest na 2024 rok, wyróżnia dogodna lokalizacja na północnym Ursynowie, rozbudowana infrastruktura komunikacyjna i dostęp do terenów zielonych.
Projekt osiedla, przygotowany przez renomowaną pracownię JEMS Architekci, cechuje architektura w duchu nowoczesnego projektowania o eleganckich, prostych podziałach i proporcjach. Inwestycja będzie składać się z dwóch połączonych brył:
6-piętrowej i 11-piętrowej wieży. Znajdą się w nich w sumie 174 lokale o szerokiej palecie rozkładów i metraży. Nabywcy będą mogli wybierać spośród mieszkań 1-, 2-, 3- oraz 4-pokojowych, które zostaną wyposażone w przestronne loggie. Do dyspozycji mieszkańców przewidziano także podziemną halę garażową z komórkami lokatorskimi. W przyziemiu budynku znajdą się powierzchnie komercyjne pod sklepy, gastronomię i punkty usługowe, dzięki czemu nabywcy będą mogli zaspokoić większość codziennych potrzeb na miejscu.
– Ursynów #22 to kolejna po Lizbońskiej inwestycja, którą realizujemy z Grupo Lar w Warszawie. Połączenie naszych bogatych doświadczeń pozwala nam dostarczać na rynek projekty najwyższej jakości, zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach stolicy. Podobnie jest w przypadku tego osiedla – wysoki standard, sąsiedztwo terenów zielonych oraz dostęp do rozbudowanej infrastruktury lokalnej i komunikacyjnej gwarantują duże zainteresowanie kupujących – zapowiada Andrzej Oślizło, prezes zarządu Develia S.A.
– Ursynów #22 to inwestycja stworzona dla mieszkańców ceniących wygodne pod wieloma względami funkcjonowanie. To drugie wspólne z firmą Develia przedsięwzięcie mieszkaniowe, którego sprzedaż uruchomiona została w tym roku. Oferuje lokalizację, która pozwala na wygodne dotarcie do innych dzielnic, realizację codziennych potrzeb i obowiązków oraz spędzania wolnego czasu. Chcemy zbudować inwestycję, która będzie domem dla wielu obecnych oraz nowych mieszkańców tej prężnie rozwijającej się i dość młodej dzielnicy. Wygodne i funkcjonalne mieszkanie tutaj może stać się ich nowym stylem życia – mówi Janusz Kraszewski, prezes zarządu Grupo Lar Polska.
Dużą zaletą osiedla jest jego lokalizacja – powstaje przy skrzyżowaniu ulic Ciszewskiego i Rosoła na północnym Ursynowie, zaledwie 1,3 km od granicy z Mokotowem. Takie położenie zapewnia doskonały dojazd do pozostałych części Warszawy, zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Tylko dwa przystanki dzielą inwestycję od najbliżej stacji Metra (przystanek Stokłosy), skąd szybko i sprawnie dojedziemy do Śródmieścia i innych dzielnic Warszawy. Zmotoryzowani docenią bliskość ważnych ciągów komunikacyjnych – m.in. ulicy Nowoursynowskiej, Doliny Służewieckiej oraz Południowej Obwodnicy Warszawy.
Ursynów jako lokalizacja mieszkaniowa posiada wiele zalet – mieszkańcy będą mogli korzystać z licznych sklepów (galeria handlowa KEN Center znajduje się tylko 500 metrów dalej), restauracji i kawiarni, szkół, przedszkoli oraz placówek ochrony zdrowia. W pobliskim kampusie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego znajduje się również ogólnodostępna pływalnia. Sąsiedztwo uczelni wyższej czyni również z Ursynowa #22 atrakcyjną opcję inwestycyjną dla osób planujących kupno mieszkania na wynajem.
Miłośnicy przyrody i zdrowego trybu życia również znajdą tu coś dla siebie. W pobliżu inwestycji znajdują się rezerwat przyrody Skarpa Ursynowska oraz Park Odkrywców Polskich z licznymi ścieżkami spacerowymi i trasami rowerowymi. Prawdziwą perłą Ursynowa jest położony zaledwie 4,5 km od inwestycji rezerwat Las Kabacki, który pozwala wypoczywać na łonie przyrody bez wyjeżdżania z miasta.
O DEVELII:
Develia, która w tym roku obchodzi 15-lecie działalności, to jeden z największych deweloperów w Polsce. Firma zrealizowała 38 osiedli, składających się w sumie ze 101 etapów inwestycyjnych – to ponad 14 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 760 tys. m kw. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów Develia dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
Od 2007 r. Develia (poprzednio LC Corp) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2021 r. firma wypracowała 911,9 mln zł przychodów ze sprzedaży i 153,9 mln zł skonsolidowanego zysku netto.
O GRUPO LAR:
Grupo Lar to hiszpański koncern deweloperski z ponad 50-letnim doświadczeniem. W Polsce marka obecna jest od 2006 roku. Dotychczasowe realizacje Grupo Lar Polska obejmowały głównie Warszawę i liczą aż 2500 mieszkań. Wśród zrealizowanych inwestycji można wymienić m.in.: kameralne osiedle „Przy Woronicza” czy dogodnie zlokalizowane pośród parków, szkół i uczelni Nowe Bielany 2 oraz łączącą walory dużego miasta i życia w urokliwej dzielnicy Grójecką 216.
Grupo Lar, założona w 1969 roku, jest czołowym inwestorem w branży budowlanej. Z sukcesami realizuje projekty w Europie, Ameryce Północnej i Ameryce Południowej. Wszystkie realizacje wyróżnia atrakcyjna lokalizacja, niebanalny projekt, współpraca z doświadczonymi architektami oraz nowoczesne rozwiązania i materiały najwyższej jakości. Kompetencje Grupo Lar oraz ogromna wiedza są gwarancją doskonałej lokaty kapitału.
Branding w biznesie – budowanie marki
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz