
Ruszyła sprzedaż inwestycji Ursynów #22.
Lokalizacja, która daje możliwości.
On by
Ursynów #22 to nowa, wspólna inwestycja doświadczonych firm deweloperskich – Develii oraz Grupo Lar Polska. Osiedle, którego ukończenie zaplanowane jest na 2024 rok, wyróżnia dogodna lokalizacja na północnym Ursynowie, rozbudowana infrastruktura komunikacyjna i dostęp do terenów zielonych.
Projekt osiedla, przygotowany przez renomowaną pracownię JEMS Architekci, cechuje architektura w duchu nowoczesnego projektowania o eleganckich, prostych podziałach i proporcjach. Inwestycja będzie składać się z dwóch połączonych brył:
6-piętrowej i 11-piętrowej wieży. Znajdą się w nich w sumie 174 lokale o szerokiej palecie rozkładów i metraży. Nabywcy będą mogli wybierać spośród mieszkań 1-, 2-, 3- oraz 4-pokojowych, które zostaną wyposażone w przestronne loggie. Do dyspozycji mieszkańców przewidziano także podziemną halę garażową z komórkami lokatorskimi. W przyziemiu budynku znajdą się powierzchnie komercyjne pod sklepy, gastronomię i punkty usługowe, dzięki czemu nabywcy będą mogli zaspokoić większość codziennych potrzeb na miejscu.
– Ursynów #22 to kolejna po Lizbońskiej inwestycja, którą realizujemy z Grupo Lar w Warszawie. Połączenie naszych bogatych doświadczeń pozwala nam dostarczać na rynek projekty najwyższej jakości, zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach stolicy. Podobnie jest w przypadku tego osiedla – wysoki standard, sąsiedztwo terenów zielonych oraz dostęp do rozbudowanej infrastruktury lokalnej i komunikacyjnej gwarantują duże zainteresowanie kupujących – zapowiada Andrzej Oślizło, prezes zarządu Develia S.A.
– Ursynów #22 to inwestycja stworzona dla mieszkańców ceniących wygodne pod wieloma względami funkcjonowanie. To drugie wspólne z firmą Develia przedsięwzięcie mieszkaniowe, którego sprzedaż uruchomiona została w tym roku. Oferuje lokalizację, która pozwala na wygodne dotarcie do innych dzielnic, realizację codziennych potrzeb i obowiązków oraz spędzania wolnego czasu. Chcemy zbudować inwestycję, która będzie domem dla wielu obecnych oraz nowych mieszkańców tej prężnie rozwijającej się i dość młodej dzielnicy. Wygodne i funkcjonalne mieszkanie tutaj może stać się ich nowym stylem życia – mówi Janusz Kraszewski, prezes zarządu Grupo Lar Polska.
Dużą zaletą osiedla jest jego lokalizacja – powstaje przy skrzyżowaniu ulic Ciszewskiego i Rosoła na północnym Ursynowie, zaledwie 1,3 km od granicy z Mokotowem. Takie położenie zapewnia doskonały dojazd do pozostałych części Warszawy, zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Tylko dwa przystanki dzielą inwestycję od najbliżej stacji Metra (przystanek Stokłosy), skąd szybko i sprawnie dojedziemy do Śródmieścia i innych dzielnic Warszawy. Zmotoryzowani docenią bliskość ważnych ciągów komunikacyjnych – m.in. ulicy Nowoursynowskiej, Doliny Służewieckiej oraz Południowej Obwodnicy Warszawy.
Ursynów jako lokalizacja mieszkaniowa posiada wiele zalet – mieszkańcy będą mogli korzystać z licznych sklepów (galeria handlowa KEN Center znajduje się tylko 500 metrów dalej), restauracji i kawiarni, szkół, przedszkoli oraz placówek ochrony zdrowia. W pobliskim kampusie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego znajduje się również ogólnodostępna pływalnia. Sąsiedztwo uczelni wyższej czyni również z Ursynowa #22 atrakcyjną opcję inwestycyjną dla osób planujących kupno mieszkania na wynajem.
Miłośnicy przyrody i zdrowego trybu życia również znajdą tu coś dla siebie. W pobliżu inwestycji znajdują się rezerwat przyrody Skarpa Ursynowska oraz Park Odkrywców Polskich z licznymi ścieżkami spacerowymi i trasami rowerowymi. Prawdziwą perłą Ursynowa jest położony zaledwie 4,5 km od inwestycji rezerwat Las Kabacki, który pozwala wypoczywać na łonie przyrody bez wyjeżdżania z miasta.
O DEVELII:
Develia, która w tym roku obchodzi 15-lecie działalności, to jeden z największych deweloperów w Polsce. Firma zrealizowała 38 osiedli, składających się w sumie ze 101 etapów inwestycyjnych – to ponad 14 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 760 tys. m kw. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów Develia dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
Od 2007 r. Develia (poprzednio LC Corp) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2021 r. firma wypracowała 911,9 mln zł przychodów ze sprzedaży i 153,9 mln zł skonsolidowanego zysku netto.
O GRUPO LAR:
Grupo Lar to hiszpański koncern deweloperski z ponad 50-letnim doświadczeniem. W Polsce marka obecna jest od 2006 roku. Dotychczasowe realizacje Grupo Lar Polska obejmowały głównie Warszawę i liczą aż 2500 mieszkań. Wśród zrealizowanych inwestycji można wymienić m.in.: kameralne osiedle „Przy Woronicza” czy dogodnie zlokalizowane pośród parków, szkół i uczelni Nowe Bielany 2 oraz łączącą walory dużego miasta i życia w urokliwej dzielnicy Grójecką 216.
Grupo Lar, założona w 1969 roku, jest czołowym inwestorem w branży budowlanej. Z sukcesami realizuje projekty w Europie, Ameryce Północnej i Ameryce Południowej. Wszystkie realizacje wyróżnia atrakcyjna lokalizacja, niebanalny projekt, współpraca z doświadczonymi architektami oraz nowoczesne rozwiązania i materiały najwyższej jakości. Kompetencje Grupo Lar oraz ogromna wiedza są gwarancją doskonałej lokaty kapitału.
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.
Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.
Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.
Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.
Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.
Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.
Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz