
Totalbud z kontraktem ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Służewiec”
On byStołeczna spółka generalnego wykonawstwa Totalbud SA rozpocznie w najbliższych dniach realizację kontraktu ze stołeczną Spółdzielnią Mieszkaniową „Służewiec”. W myśl umowy Totalbud zbuduje budynek mieszkalny wielorodzinny przy Alei Lotników 15 w Warszawie. Obiekt zaprojektowała pracownia 4am Architekci. Inwestycja objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla rejonu Służewca Wschodniego.
Budynek będzie posadowiony na płycie fundamentowej o zmiennej grubości od 37 do 71 cm z lokalnymi pogrubieniami pod słupami i trzonami od 55 do 80 cm. Projekt obejmuje sześć kondygnacjach nadziemnych i jedną podziemną z garażem na 41 miejsc postojowych. W inwestycji tej znajdzie się 35 mieszkań. Powierzchnia zabudowy wyniesie 738 mkw, natomiast powierzchnia użytkowa mieszkań osiągnie 2164 mkw. Wejście do budynku zaplanowano od strony elewacji północnej, czyli od Alei Lotników. Łącznie inwestycję tę zaprojektowano dla 95 mieszkańców. Oprócz garażu podziemnego obiekt będzie miał także osiem zewnętrznych miejsc parkingowych. Kontrakt z inwestorem obejmuje także kompleksowe zagospodarowanie terenu inwestycji o powierzchni 3370 mkw.
Parter budynku zaprojektowano z przeznaczeniem na działalność usługową lub handlową. Znajdzie się tam lokal o powierzchni 317 mkw. wraz z zapleczem mającym powierzchnię 136 mkw. Parter jest zaakcentowany zwiększeniem ilości przeszkleń i zmianą układu otworów w elewacji północnej. Na każdym piętrze znajdzie się siedem mieszkań. Dwadzieścia mieszkań będzie miało powierzchnię poniżej 60 mkw., a 15 mieszkań będzie miało powyżej 60 mkw. Dwadzieścia mieszkań będzie lokalami typu M2, pięć mieszkań będą stanowiły lokale M3, a dopełni budynek 10 mieszkań typu M4. Zróżnicowana będzie wysokość mieszkań – na kondygnacjach od +2 do +5 będzie to 2,76 m, natomiast na kondygnacji +6 znajdą się lokale o wysokości 2,78 m.
Wszystkie mieszkania mają loggie, okna balkonowe i portefenetry. Wnęki i loggie będą zaakcentowane płytkami klinkierowymi o wydłużonych proporcjach. Bryła budynku ma uskokową formę. Gabarytami nawiązuje ona do charakteru otaczającej zabudowy. Forma budynku urozmaicona jest zróżnicowaną tektoniką otworów. W elewacji zaprojektowane są one naprzemiennie – są to głębokie wnęki loggii, blendy i elementy ażurowe.
Branding w biznesie – budowanie marki
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.
Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz