Totalbud z kontraktem ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Służewiec”
On byStołeczna spółka generalnego wykonawstwa Totalbud SA rozpocznie w najbliższych dniach realizację kontraktu ze stołeczną Spółdzielnią Mieszkaniową „Służewiec”. W myśl umowy Totalbud zbuduje budynek mieszkalny wielorodzinny przy Alei Lotników 15 w Warszawie. Obiekt zaprojektowała pracownia 4am Architekci. Inwestycja objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla rejonu Służewca Wschodniego.
Budynek będzie posadowiony na płycie fundamentowej o zmiennej grubości od 37 do 71 cm z lokalnymi pogrubieniami pod słupami i trzonami od 55 do 80 cm. Projekt obejmuje sześć kondygnacjach nadziemnych i jedną podziemną z garażem na 41 miejsc postojowych. W inwestycji tej znajdzie się 35 mieszkań. Powierzchnia zabudowy wyniesie 738 mkw, natomiast powierzchnia użytkowa mieszkań osiągnie 2164 mkw. Wejście do budynku zaplanowano od strony elewacji północnej, czyli od Alei Lotników. Łącznie inwestycję tę zaprojektowano dla 95 mieszkańców. Oprócz garażu podziemnego obiekt będzie miał także osiem zewnętrznych miejsc parkingowych. Kontrakt z inwestorem obejmuje także kompleksowe zagospodarowanie terenu inwestycji o powierzchni 3370 mkw.
Parter budynku zaprojektowano z przeznaczeniem na działalność usługową lub handlową. Znajdzie się tam lokal o powierzchni 317 mkw. wraz z zapleczem mającym powierzchnię 136 mkw. Parter jest zaakcentowany zwiększeniem ilości przeszkleń i zmianą układu otworów w elewacji północnej. Na każdym piętrze znajdzie się siedem mieszkań. Dwadzieścia mieszkań będzie miało powierzchnię poniżej 60 mkw., a 15 mieszkań będzie miało powyżej 60 mkw. Dwadzieścia mieszkań będzie lokalami typu M2, pięć mieszkań będą stanowiły lokale M3, a dopełni budynek 10 mieszkań typu M4. Zróżnicowana będzie wysokość mieszkań – na kondygnacjach od +2 do +5 będzie to 2,76 m, natomiast na kondygnacji +6 znajdą się lokale o wysokości 2,78 m.
Wszystkie mieszkania mają loggie, okna balkonowe i portefenetry. Wnęki i loggie będą zaakcentowane płytkami klinkierowymi o wydłużonych proporcjach. Bryła budynku ma uskokową formę. Gabarytami nawiązuje ona do charakteru otaczającej zabudowy. Forma budynku urozmaicona jest zróżnicowaną tektoniką otworów. W elewacji zaprojektowane są one naprzemiennie – są to głębokie wnęki loggii, blendy i elementy ażurowe.
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.
Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.
Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.
Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.
Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.
Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.
Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz