Skip to content
  • Interesy i Biznes
  • Technologia
  • Budownictwo
  • Aktualności

Kontakt

redakcja@galkastudio.pl

  • Interesy i Biznes
  • Technologia
  • Budownictwo
  • Aktualności
GALKA StudioPortal o markach, biznesie, finansach
Budownictwo

Szybka metamorfoza wnętrza? #rekoloruj koce, poduszki i zasłony

On by

Według Homebook.pl Polacy zmieniają wystrój wnętrz co 2-3 lata[1]. Coraz bardziej cenimy przebywanie w estetycznie urządzonych przestrzeniach. Aby osiągnąć taki efekt wcale nie trzeba rewolucji. Czasem wystarczy zmiana kilku dodatków, aby całkowicie odmienić aranżację. Farbowanie koców, poduszek czy zasłon za pomocą specjalnych barwników do tkanin, to szybka i tania alternatywa dla czasochłonnych i kosztownych remontów.

Łatwa i szybka metamorfoza wnętrz naszych domów czy mieszkań jest możliwa, dzięki farbowaniu tkanin za pomocą specjalnych barwników, które odmienią wnętrza i sprawią, iż staną się one bardziej przytulne, a co więcej –  według naszego własnego stylu. Jest to metoda zarówno efektowna jak i efektywna, ponieważ koszt pojedynczego barwnika jest znacząco mniejszy niż kupno farb do ścian czy nowych tapet. Niski budżet to nie jedyna zaleta.

Farbowanie domowych tkanin stylowo i eko

Zafarbowanie domowych tekstyliów takich jak: poduszki, zasłony, narzuty, koce czy obrusy jest również znacznie bardziej ekologiczne niż kupowanie nowych dodatków. Nie każdy ma świadomość, że branża odzieżowa odpowiada za aż 10% światowej emisji dwutlenku węgla. To więcej niż emisje generowane przez samoloty odbywające rejsy międzynarodowe*. Zatem farbując na nowo domowe tekstylia przyczyniamy się do poprawy środowiska.

Korzystając z barwników do tkanin przedłużamy nie tylko żywotność ulubionych dodatków, ale również nadajemy im modnego, wyjątkowego wyglądu. W dobie produktów z „sieciówek”, oryginalne akcenty z pewnością zostaną zauważone. Farbując domowe tekstylia możemy uzyskać dowolne wzory, jakie sobie wymarzymy, stosując różnorodne techniki zawijania materiału. Wiążąc tekstylia w supły i zmieniając ilość czasu, w którym są zanurzone w wybielaczu, można uzyskać zarówno efekt koronki, tęczy, orientalnej mandali czy ombre. – Niezwykle ciekawe jest to, iż prawie niemożliwe jest uzyskanie dwóch tych samych wzorów, co sprawia iż farbowanie tkanin za pomocą barwników czyni je niepowtarzalnymi i unikatowymi w odróżnieniu do tekstyliów produkowanych masowo – zauważa Kamil Maślanka, ekspert polskiej marki Rekol, produkującej wysokiej jakości barwniki do tkanin.

Nadaj nowe życie Twoim wnętrzom

Zafarbowanie domowych tekstyliów na nowe kolory znacząco wyróżni Twoje wnętrza i nada im nowego charakteru. Kolorystykę barwników można dobrać do własnych upodobań oraz stylu. Coraz więcej osób docenia te możliwości i sięga po różne techniki farbowania tkanin. Gama dostępnych na rynku barwników jest na tyle szeroka, iż z pewnością każdy znajdzie kolor odpowiedni dla siebie. Co więcej, można je łączyć i mieszać, aby uzyskać taką barwę, jakiej pragniemy.

Farbowanie tekstyliów jest proste i szybkie. Przed zabraniem się do pracy należy jednak sprawdzić skład materiału, bowiem nie każdy nadaje się do farbowania za pomocą barwnika. Materiały takie jak poliester, poliamid, poliakryl, włókna goretex, materiały powlekane poliuretanem oraz środkami podnoszącymi wodoodporność tkaniny, w ogóle nie zostaną zabarwione. – Najwdzięczniejsze materiały do farbowania to len, bawełna oraz jedwab czy trykotaż. Dobry efekt uzyskamy również w przypadku tkanin mieszanych, w których sztuczne domieszki nie przekraczają 50% – podpowiada Kamil Maślanka, ekspert marki Rekol.  

Co jest dzisiaj w trendzie?

Bez wątpienia kolory mają ogromny wpływ na nasz nastrój i samopoczucie. Tym, co można obecnie zaobserwować w wielu wnętrzach, jest prostota i zmysłowy spokój natury, które osiąga się dzięki naturalnym materiałom o przyjemnej w dotyku fakturze i w neutralnych, uspokajających barwach. Czymś, co nigdy nie wychodzi z mody, jest zieleń. Przebywając we wnętrzach z akcentami w tym kolorze, czujemy się niczym w ciepły, letni dzień. Taki klimat pozwolą nam uzyskać elementy dekoracyjne jak poduszki, dywanik czy obrus. Dlatego bez względu na to, jakie inne trendy krążą wokół niej lub nakładają się na nią, zieleń zawsze znajduje się w epicentrum designu.

Mając do dyspozycji barwniki do tkanin i wyobraźnię, wyczarujmy swoją przestrzeń tak, by stała się naszą oazą spokoju, inspiracji, dodawała energii. Jednym słowem stwórzmy wnętrza, w których poczujemy się jak w domu.

* https://www.europarl.europa.eu/news/pl/headlines/society/20201208STO93327/wplyw-produkcji-tekstyliow-i-odpadow-tekstylnych-na-srodowisko-infografika


[1] https://biuroprasowe.homebook.pl/149742-raport-ile-polacy-wydaja-na-urzadzanie-wnetrz

Branding w biznesie – budowanie marki

Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.

W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.

Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.

Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.

Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.

Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.

Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.

Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.

Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.

To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.

Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.

W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.

Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.

Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.

Wynajem agregatów w budownictwie

Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/

You may also like

Marvipol zawiera umowę z Heimstaden i przenosi własność pakietu lokali dla II etapu MOKO BOTANIKA

Czy deweloperzy planują budować mieszkania na wynajem

Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce Q3 2022_raport Avison Young

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Aktualności
  • Budownictwo
  • Człowiek sukcesu
  • Interesy i Biznes
  • Kobiety
  • Technologia

Ostatnie wpisy

  • Przypinki reklamowe, magnesy i kalendarze – jak wybrać odpowiedni gadżet dla swojej kampanii?
  • Technologia druku na tkaninach
  • ESG oraz Well-being w biznesie
  • Polskie maszyny sadownicze
  • Jak robi się butelki plastikowe?

Kontakt

redakcja@galkastudio.pl

Marka w biznesie

Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.

W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.

Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.

Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.

Copyright GALKA Studio 2025 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress