
Szybka metamorfoza wnętrza? #rekoloruj koce, poduszki i zasłony
On byWedług Homebook.pl Polacy zmieniają wystrój wnętrz co 2-3 lata[1]. Coraz bardziej cenimy przebywanie w estetycznie urządzonych przestrzeniach. Aby osiągnąć taki efekt wcale nie trzeba rewolucji. Czasem wystarczy zmiana kilku dodatków, aby całkowicie odmienić aranżację. Farbowanie koców, poduszek czy zasłon za pomocą specjalnych barwników do tkanin, to szybka i tania alternatywa dla czasochłonnych i kosztownych remontów.
Łatwa i szybka metamorfoza wnętrz naszych domów czy mieszkań jest możliwa, dzięki farbowaniu tkanin za pomocą specjalnych barwników, które odmienią wnętrza i sprawią, iż staną się one bardziej przytulne, a co więcej – według naszego własnego stylu. Jest to metoda zarówno efektowna jak i efektywna, ponieważ koszt pojedynczego barwnika jest znacząco mniejszy niż kupno farb do ścian czy nowych tapet. Niski budżet to nie jedyna zaleta.
Farbowanie domowych tkanin stylowo i eko
Zafarbowanie domowych tekstyliów takich jak: poduszki, zasłony, narzuty, koce czy obrusy jest również znacznie bardziej ekologiczne niż kupowanie nowych dodatków. Nie każdy ma świadomość, że branża odzieżowa odpowiada za aż 10% światowej emisji dwutlenku węgla. To więcej niż emisje generowane przez samoloty odbywające rejsy międzynarodowe*. Zatem farbując na nowo domowe tekstylia przyczyniamy się do poprawy środowiska.
Korzystając z barwników do tkanin przedłużamy nie tylko żywotność ulubionych dodatków, ale również nadajemy im modnego, wyjątkowego wyglądu. W dobie produktów z „sieciówek”, oryginalne akcenty z pewnością zostaną zauważone. Farbując domowe tekstylia możemy uzyskać dowolne wzory, jakie sobie wymarzymy, stosując różnorodne techniki zawijania materiału. Wiążąc tekstylia w supły i zmieniając ilość czasu, w którym są zanurzone w wybielaczu, można uzyskać zarówno efekt koronki, tęczy, orientalnej mandali czy ombre. – Niezwykle ciekawe jest to, iż prawie niemożliwe jest uzyskanie dwóch tych samych wzorów, co sprawia iż farbowanie tkanin za pomocą barwników czyni je niepowtarzalnymi i unikatowymi w odróżnieniu do tekstyliów produkowanych masowo – zauważa Kamil Maślanka, ekspert polskiej marki Rekol, produkującej wysokiej jakości barwniki do tkanin.
Nadaj nowe życie Twoim wnętrzom
Zafarbowanie domowych tekstyliów na nowe kolory znacząco wyróżni Twoje wnętrza i nada im nowego charakteru. Kolorystykę barwników można dobrać do własnych upodobań oraz stylu. Coraz więcej osób docenia te możliwości i sięga po różne techniki farbowania tkanin. Gama dostępnych na rynku barwników jest na tyle szeroka, iż z pewnością każdy znajdzie kolor odpowiedni dla siebie. Co więcej, można je łączyć i mieszać, aby uzyskać taką barwę, jakiej pragniemy.
Farbowanie tekstyliów jest proste i szybkie. Przed zabraniem się do pracy należy jednak sprawdzić skład materiału, bowiem nie każdy nadaje się do farbowania za pomocą barwnika. Materiały takie jak poliester, poliamid, poliakryl, włókna goretex, materiały powlekane poliuretanem oraz środkami podnoszącymi wodoodporność tkaniny, w ogóle nie zostaną zabarwione. – Najwdzięczniejsze materiały do farbowania to len, bawełna oraz jedwab czy trykotaż. Dobry efekt uzyskamy również w przypadku tkanin mieszanych, w których sztuczne domieszki nie przekraczają 50% – podpowiada Kamil Maślanka, ekspert marki Rekol.
Co jest dzisiaj w trendzie?
Bez wątpienia kolory mają ogromny wpływ na nasz nastrój i samopoczucie. Tym, co można obecnie zaobserwować w wielu wnętrzach, jest prostota i zmysłowy spokój natury, które osiąga się dzięki naturalnym materiałom o przyjemnej w dotyku fakturze i w neutralnych, uspokajających barwach. Czymś, co nigdy nie wychodzi z mody, jest zieleń. Przebywając we wnętrzach z akcentami w tym kolorze, czujemy się niczym w ciepły, letni dzień. Taki klimat pozwolą nam uzyskać elementy dekoracyjne jak poduszki, dywanik czy obrus. Dlatego bez względu na to, jakie inne trendy krążą wokół niej lub nakładają się na nią, zieleń zawsze znajduje się w epicentrum designu.
Mając do dyspozycji barwniki do tkanin i wyobraźnię, wyczarujmy swoją przestrzeń tak, by stała się naszą oazą spokoju, inspiracji, dodawała energii. Jednym słowem stwórzmy wnętrza, w których poczujemy się jak w domu.
* https://www.europarl.europa.eu/news/pl/headlines/society/20201208STO93327/wplyw-produkcji-tekstyliow-i-odpadow-tekstylnych-na-srodowisko-infografika
[1] https://biuroprasowe.homebook.pl/149742-raport-ile-polacy-wydaja-na-urzadzanie-wnetrz
Branding w biznesie – budowanie marki
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz