Skip to content
  • Interesy i Biznes
  • Technologia
  • Budownictwo
  • Aktualności

Kontakt

redakcja@galkastudio.pl

  • Interesy i Biznes
  • Technologia
  • Budownictwo
  • Aktualności
GALKA StudioPortal o markach, biznesie, finansach
Budownictwo

Inwestycja Młyn Maria nagrodzona w konkursie Dolnośląska Budowa Roku!

On by

Mimo trudnej sytuacji na rynku branża budowlana nie zwalnia tempa. Nieustannie powstają nowe projekty, które zachwycają innowacyjnością, wyjątkowym charakterem i funkcjonalnością. Każdego roku najlepsze realizacje nagradzane są w konkursie „Dolnośląska Budowa Roku”. W tej edycji uwagę jurorów przykuła rewitalizacja zabytkowego Młyna Maria dokonana przez firmę RealCo. Czym charakteryzuje się ta inwestycja?

Z każdym rokiem coraz wyższy poziom

„Dolnośląska Budowa Roku” to uznany konkurs organizowany przez Wrocławski Oddział Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa, podczas którego specjalne jury wybiera najlepsze inwestycje zrealizowane w minionym roku. Pod uwagę bierze nie tylko jakość robót, czas realizacji projektu i koszty, ale także zastosowane rozwiązania technologiczne, funkcjonalność, warunki pracy, spełnienie wymagań BHP oraz wpływ inwestycji na środowisko i gospodarkę regionu. Szerokie i wymagające kryteria sprawiają, że z roku na rok poziom konkursu jest coraz wyższy. Do rywalizacji stają najlepsi projektanci, wykonawcy, inwestorzy i deweloperzy.

Konkurs na stałe wpisał się w sektor dolnośląskiego budownictwa. Od lat rozpowszechnia dobre, nowoczesne budownictwo, inspiruje i zachwyca. Wysoki poziom rywalizacji potwierdza niezwykłą kreatywność i niezłomność architektów, inżynierów budownictwa i deweloperów, która pozwala im tworzyć wybitne projekty, zachwycające nawet najbardziej wymagające osoby.

W tegorocznej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii rewitalizacja, czyli obiekty zabytkowe po przebudowie, otrzymała inwestycja premium firmy RealCo Młyn Maria, usytuowana w samym sercu Wrocławia.

Młyn Maria – nowocześnie i z duszą jednocześnie

Tętniące życiem centrum Wrocławia, otoczone najpiękniejszymi zabytkami i wypełnione pozytywną atmosferą – to właśnie tu na dwóch odrzańskich wyspach, Piasek i Młyńskiej, usytuowana jest zabytkowa nieruchomość Młyn Maria. Budowla jeszcze do niedawna nie wyróżniała się niczym szczególnym. W ciągu ostatnich lat zmieniła się nie do poznania. Dziś zachwyca niesamowicie klimatycznym charakterem, nowoczesnością i wybitną estetyką. Wszystko dzięki firmie RealCo, która zdecydowała się przeprowadzić kompleksową rewitalizację budynku.

Ideą działań RealCo jest poszanowanie historycznej wartości obiektów. Deweloper od lat podejmuje się wymagających renowacji zabytkowych nieruchomości, którym nadaje wyjątkową wartość. Wieloletnie doświadczenie w segmencie premium pozwoliło firmie zaprojektować nieruchomość szytą na miarę oczekiwań najbardziej wymagających osób. Widzieliśmy, że Młyn Maria ma duży potencjał. Potrzebował tylko zmian, które nadadzą mu drugie życie. Naszym celem było przywrócenie zabytkowi dawnej świetności, jednak w nieco innej, unowocześnionej formie – wyjaśnia Maciej Gotkiewicz Członek Zarządu RealCo.

Prace remontowe trwały od kwietnia 2018 roku do lipca 2021 roku i obejmowały kilka etapów. Wymieniono główne konstrukcje nośne i stropy. Jednocześnie zachowano ściany zewnętrzne, stanowiące element pierwotnej tożsamości budynku. Podwyższono ostatnie kondygnacje poprzez przebudowę dachu, pogłębiono piwnice, przygotowano garaż podziemny i unowocześniono wnętrza. W Młynie Maria powstało 14 lokali usługowych na parterze i 119 mieszkań na wyższych kondygnacjach. Zmian doczekało się także najbliższe otoczenie zabytku – od zachodniej strony kompleksu powstał piękny, ogólnodostępny taras o kaskadowym układzie.

Miejsce dla tych, którzy szukają czegoś nietypowego

Dzisiejsi inwestorzy chcą czegoś więcej. Szukają nieruchomości wyjątkowych, innych od wszystkich, takich, które zapewnią im pełen spokój i najwyższy komfort. Rolą deweloperów jest sprostać tym potrzebom.

Odrestaurowany Młyn Maria to inwestycja premium, określana jako jeden z najbardziej prestiżowych budynków mieszkaniowych nad Odrą. To idealne rozwiązanie dla ceniących miejsca z duszą, które jednocześnie zachwycają nowoczesnością, innowacyjnością i funkcjonalnością. Wyremontowany Młyn Maria to luksus w nowej odsłonie.

Pierwsze miejsce w konkursie „Dolnośląska Budowa Roku” potwierdza wybitną jakość realizacji. Podkreśla klasę, profesjonalizm, zaangażowanie w projekt i ogromne doświadczenie w inwestycjach premium. Owszem, nagroda to niemałe wyróżnienie, pewna forma docenienia w tak konkurencyjnej branży, jaką jest budownictwo. Jednak dla nas to coś więcej. Zwycięstwo dało nam motywację do działania. A kto wie, może sukces Młyna Maria zachęci nas do planowania kolejnych inwestycji tego typu? Niczego nie wykluczamy – wyjawia Maciej Gotkiewicz z RealCo .

Branding w biznesie – budowanie marki

Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.

Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.

Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.

Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.

Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.

W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.

Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.

Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.

Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.

Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.

Wynajem agregatów w budownictwie

Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/

You may also like

Marvipol zawiera umowę z Heimstaden i przenosi własność pakietu lokali dla II etapu MOKO BOTANIKA

Czy deweloperzy planują budować mieszkania na wynajem

Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce Q3 2022_raport Avison Young

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Aktualności
  • Budownictwo
  • Człowiek sukcesu
  • Interesy i Biznes
  • Kobiety
  • Technologia

Ostatnie wpisy

  • Przypinki reklamowe, magnesy i kalendarze – jak wybrać odpowiedni gadżet dla swojej kampanii?
  • Technologia druku na tkaninach
  • ESG oraz Well-being w biznesie
  • Polskie maszyny sadownicze
  • Jak robi się butelki plastikowe?

Kontakt

redakcja@galkastudio.pl

Marka w biznesie

Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.

W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.

Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.

Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.

Copyright GALKA Studio 2025 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress