Drogi Mikołaju… wiem, że list do Ciebie dotarł, bo Fundacja Świętego Mikołaja korzysta z elektronicznego obiegu dokumentów
On bySą różne rodzaje listów: miłosne, motywacyjne, referencyjne, lotnicze i formalne, ale w grudniu liczą się tylko te, których adresatem jest Święty Mikołaj. Ciężko sobie wyobrazić, że w tym przedświątecznym okresie znajdzie się choć jedna dziecięca korespondencja, która do niego nie dotrze. W biurze Świętego Mikołaja nie ma miejsca na błędy… także w fakturach, dlatego w tym roku Fundacja Świętego Mikołaja postawiła na bezpieczeństwo i korzysta z narzędzia, jakim jest Symfonia Obieg Dokumentów.
Symfonia wspiera Fundację Świętego Mikołaja w tym gorącym grudniowym czasie technologicznie i finansowo, aby ta mogła nie tylko zagwarantować setkom nadawców, że ich korespondencja do Świętego Mikołaja zostanie doręczona bezpiecznie i terminowo, ale też uporządkować wewnętrzny system rozliczania płatności. Dzięki temu pomocnicy Świętego Mikołaja z Fundacji nie muszą martwić się obowiązkami wynikającymi z upowszechnienia w Polsce nowego standardu ustrukturyzowanej faktury elektronicznej i mogą w pełni skupić się na spełnianiu dziecięcych marzeń.
– Fundacja Świętego Mikołaja pomaga dzieciom w potrzebie przez cały rok, ale to właśnie w grudniu potrzebujemy największego wsparcia. Postawiliśmy więc na pewne narzędzie Symfonia Obieg Dokumentów, które usprawni pracę Fundacji i nie dopuści, aby jakikolwiek dokument zaginął. Dzięki systemowi OCR, który odczytuje pola z faktur z plików PDF, znacznie skrócimy czas potrzebny na rejestrację faktur zakupów w systemie – mówi Monika Pleskot z Fundacji Świętego Mikołaja.
Korzystając z narzędzia, Fundacja jest w stanie usystematyzować procedury obiegu informacji, dzięki czemu unika chaosu problemów wynikających z długiego oczekiwania na akceptację dokumentów czy niedotrzymania ustalonych terminów. Zobaczcie wyjątkową opowieść o bardzo ważnych listach: https://www.youtube.com/watch?v=xCnur_JW4IA.
Zmień nadzieję na pewność
Symfonia Obieg Dokumentów to platforma chmurowa, która systematyzuje procedury obiegu informacji w firmie. Narzędzie pozwala między innymi na sprawne procesowanie i rejestrowanie faktur zakupu, umożliwia tworzenie, a także rozliczanie umów z kontrahentami, a także kategoryzowanie dokumentów dzięki wirtualnym segregatorom oraz elektronicznym koszulkom. W ten sposób wymiana informacji pomiędzy pracownikami jest szybsza i bardziej efektywna.
– Nasze technologie powstają, żeby usprawniać codzienną pracę i zapewniać bezpieczeństwo każdemu biznesowi. Tu w wyjątkowy sposób przyczyniają się do wspierania dobra. Z naszych usług na co dzień korzysta już kilkadziesiąt tysięcy firm w całej Polsce. Cieszymy się, że także Święty Mikołaj postawił na narzędzie Symfonia Obieg Dokumentów. Od lat wspieramy i pomagamy fundacjom. Dobroczynność trwa u nas cały rok i angażuje naszych pracowników, którzy każdego roku mogą wykorzystać pięć dni na wolontariat – dodaje Małgorzata Ściślak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Symfonii.
Symfonia to polski producent oprogramowania, jeden z największych dostawców systemów ERP dla firm z sektora MŚP. Symfonia specjalizuje się w tworzeniu programów i aplikacji, w tym chmurowych, przeznaczonych do obsługi oraz automatyzacji finansów i księgowości, kadr i płac oraz HR, wsparcia sprzedaży (w tym w kanale e-commerce), zarządzania magazynem, zarządzania produkcją, elektronicznego obiegu dokumentów oraz analizy danych. Spółka świadczy także usługi wdrożeniowe, szkoleniowe oraz w zakresie wsparcia technicznego. Z rozwiązań Symfonii korzysta ponad 50 tysięcy mikro, małych i średnich firm oraz biur rachunkowych.
Historia marki sięga 1995 roku, kiedy to na rynku pojawił się jeden z pierwszych w Polsce programów do zarządzania finansami i księgowością pod nazwą Symfonia. Spółka należy do funduszu Mid Europa Partners, wiodącego inwestora finansowego w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej.
Więcej na temat Symfonii na www.symfonia.pl, blogu, na profilach Facebook oraz LinkedIn.
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.
Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.
Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.
Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.
Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.
Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.
Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.
Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.
Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.
Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.
Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.
Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.
Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.
Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.
Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.
Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz