
Inwestycja Młyn Maria nagrodzona w konkursie Dolnośląska Budowa Roku!
On byMimo trudnej sytuacji na rynku branża budowlana nie zwalnia tempa. Nieustannie powstają nowe projekty, które zachwycają innowacyjnością, wyjątkowym charakterem i funkcjonalnością. Każdego roku najlepsze realizacje nagradzane są w konkursie „Dolnośląska Budowa Roku”. W tej edycji uwagę jurorów przykuła rewitalizacja zabytkowego Młyna Maria dokonana przez firmę RealCo. Czym charakteryzuje się ta inwestycja?
Z każdym rokiem coraz wyższy poziom
„Dolnośląska Budowa Roku” to uznany konkurs organizowany przez Wrocławski Oddział Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa, podczas którego specjalne jury wybiera najlepsze inwestycje zrealizowane w minionym roku. Pod uwagę bierze nie tylko jakość robót, czas realizacji projektu i koszty, ale także zastosowane rozwiązania technologiczne, funkcjonalność, warunki pracy, spełnienie wymagań BHP oraz wpływ inwestycji na środowisko i gospodarkę regionu. Szerokie i wymagające kryteria sprawiają, że z roku na rok poziom konkursu jest coraz wyższy. Do rywalizacji stają najlepsi projektanci, wykonawcy, inwestorzy i deweloperzy.
Konkurs na stałe wpisał się w sektor dolnośląskiego budownictwa. Od lat rozpowszechnia dobre, nowoczesne budownictwo, inspiruje i zachwyca. Wysoki poziom rywalizacji potwierdza niezwykłą kreatywność i niezłomność architektów, inżynierów budownictwa i deweloperów, która pozwala im tworzyć wybitne projekty, zachwycające nawet najbardziej wymagające osoby.
W tegorocznej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii rewitalizacja, czyli obiekty zabytkowe po przebudowie, otrzymała inwestycja premium firmy RealCo Młyn Maria, usytuowana w samym sercu Wrocławia.
Młyn Maria – nowocześnie i z duszą jednocześnie
Tętniące życiem centrum Wrocławia, otoczone najpiękniejszymi zabytkami i wypełnione pozytywną atmosferą – to właśnie tu na dwóch odrzańskich wyspach, Piasek i Młyńskiej, usytuowana jest zabytkowa nieruchomość Młyn Maria. Budowla jeszcze do niedawna nie wyróżniała się niczym szczególnym. W ciągu ostatnich lat zmieniła się nie do poznania. Dziś zachwyca niesamowicie klimatycznym charakterem, nowoczesnością i wybitną estetyką. Wszystko dzięki firmie RealCo, która zdecydowała się przeprowadzić kompleksową rewitalizację budynku.
Ideą działań RealCo jest poszanowanie historycznej wartości obiektów. Deweloper od lat podejmuje się wymagających renowacji zabytkowych nieruchomości, którym nadaje wyjątkową wartość. Wieloletnie doświadczenie w segmencie premium pozwoliło firmie zaprojektować nieruchomość szytą na miarę oczekiwań najbardziej wymagających osób. Widzieliśmy, że Młyn Maria ma duży potencjał. Potrzebował tylko zmian, które nadadzą mu drugie życie. Naszym celem było przywrócenie zabytkowi dawnej świetności, jednak w nieco innej, unowocześnionej formie – wyjaśnia Maciej Gotkiewicz Członek Zarządu RealCo.
Prace remontowe trwały od kwietnia 2018 roku do lipca 2021 roku i obejmowały kilka etapów. Wymieniono główne konstrukcje nośne i stropy. Jednocześnie zachowano ściany zewnętrzne, stanowiące element pierwotnej tożsamości budynku. Podwyższono ostatnie kondygnacje poprzez przebudowę dachu, pogłębiono piwnice, przygotowano garaż podziemny i unowocześniono wnętrza. W Młynie Maria powstało 14 lokali usługowych na parterze i 119 mieszkań na wyższych kondygnacjach. Zmian doczekało się także najbliższe otoczenie zabytku – od zachodniej strony kompleksu powstał piękny, ogólnodostępny taras o kaskadowym układzie.
Miejsce dla tych, którzy szukają czegoś nietypowego
Dzisiejsi inwestorzy chcą czegoś więcej. Szukają nieruchomości wyjątkowych, innych od wszystkich, takich, które zapewnią im pełen spokój i najwyższy komfort. Rolą deweloperów jest sprostać tym potrzebom.
Odrestaurowany Młyn Maria to inwestycja premium, określana jako jeden z najbardziej prestiżowych budynków mieszkaniowych nad Odrą. To idealne rozwiązanie dla ceniących miejsca z duszą, które jednocześnie zachwycają nowoczesnością, innowacyjnością i funkcjonalnością. Wyremontowany Młyn Maria to luksus w nowej odsłonie.
Pierwsze miejsce w konkursie „Dolnośląska Budowa Roku” potwierdza wybitną jakość realizacji. Podkreśla klasę, profesjonalizm, zaangażowanie w projekt i ogromne doświadczenie w inwestycjach premium. Owszem, nagroda to niemałe wyróżnienie, pewna forma docenienia w tak konkurencyjnej branży, jaką jest budownictwo. Jednak dla nas to coś więcej. Zwycięstwo dało nam motywację do działania. A kto wie, może sukces Młyna Maria zachęci nas do planowania kolejnych inwestycji tego typu? Niczego nie wykluczamy – wyjawia Maciej Gotkiewicz z RealCo .
Branding w biznesie – budowanie marki
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz