
Marvipol zawiera umowę z Heimstaden i przenosi własność pakietu lokali dla II etapu MOKO BOTANIKA
On byGrupa Marvipol zawarła umowę przeniesienia własności pakietu lokali dla II etapu warszawskiej inwestycji Moko Botanika. Umowa została sfinalizowana 13 października 2022 z Grupą Heimstaden, jednym z wiodących podmiotów na europejskim rynku wynajmu instytucjonalnego mieszkań.
Pierwsza część transakcji z 28 lipca 2022 roku obejmowała 146 lokali, podczas gdy transakcja z 13 października 2022 roku dotyczyła kolejnych dwóch budynków inwestycji Moko Botanika, tj. 289 lokali zarówno mieszkalnych, jak i niemieszkalnych, miejsc parkingowych oraz pomieszczeń.
– Zainteresowanie polskim rynkiem nieruchomości mieszkalnych ze strony inwestorów instytucjonalnych, mających doświadczenie w długoterminowym wynajmie, jest coraz większe. Bardzo się cieszę, że Marvipol i Heimstaden zapisują się na rynku PRS (Private Rented Sector) z kolejną transakcją, dotyczącą dwóch budynków dla drugiego etapu osiedla Moko Botanika w Warszawie – mówi Andrzej Nizio, wiceprezes zarządu Marvipol Development S.A.
– Kolejna umowa z Grupą Marvipol pozwoli nam istotnie zwiększyć nasze portfolio. Odpowiadamy na rosnące zapotrzebowanie na mieszkania wynajmowane w oparciu o przejrzyste, stabilne i partnerskie warunki. Cieszę się, że w naszej świetnie skomunikowanej i doskonale zaprojektowanej lokalizacji na Mokotowie będziemy oferować zróżnicowane lokale, dostosowane zarówno do potrzeb singli i par, jak i rodzin z dziećmi – podkreśla Przemysław Orchowicz, Head of Operations w Heimstaden Poland.
Moko Botanika to nowoczesne osiedle mieszkaniowo-usługowe przy ulicy Bokserskiej 54 w południowo-zachodniej części Mokotowa, na Służewcu. Projekt inwestycji opracowała jedna z najbardziej uznanych pracowni architektonicznych w Polsce – biuro Kuryłowicz & Associates. Funkcję Generalnego Wykonawcy pełnił KARMAR S.A., a za nadzór inwestorski i odbiory techniczne odpowiadał Avison Young Poland.
Doradcami Marvipol Development w transakcji byli: kancelaria Greenberg Traurig oraz firma doradcza świadcząca usługi na rynku nieruchomości – JLL. Doradcami po stronie Heimstaden byli: kancelaria prawna Dentons, audytor finansowo-podatkowy Deloitte, firma świadcząca usługi doradcze w zakresie technicznym – Arcadis, a także Leach & Partners oraz CBRE.
***
Grupa Marvipol Development to jeden z wiodących polskich deweloperów, działający w segmentach: mieszkaniowym i magazynowym.
W ciągu ponad 25-letniej obecności na rynku Marvipol Development zrealizował 39 projektów mieszkaniowych, liczących łącznie około 8,6 tys. lokali i około 507 tys. m2 powierzchni użytkowej (dane na koniec I kwartału, 2022). Marvipol Development zbudował mocną pozycję i rozpoznawalną markę, kojarzoną z ponadczasową architekturą, kompleksowym zagospodarowaniem terenu oraz wysoką jakością wykonania.
W ofercie Marvipol Development znajdują się mieszkania segmencie popularnym, projekty: In Place, Lazurowa Concept, Gardenia Lagom, jak również projekty z linii Prestige. Do obiektów sygnowanych tym brandem należy kompleks Unique Tower w centrum miasta oraz wyjątkowy projekt nowa ikona Powiśla – Rotunda Dynasy.
W strategii rozwoju Grupa zakłada zwiększanie udziału w rynku i rozwój banku nieruchomości na trzech głównych rynkach: warszawskim, trójmiejskim i wrocławskim, przy czym głównym ośrodkiem działalności pozostaje Warszawa. Celem jest pozyskiwanie nieruchomości pod inwestycje w segmencie mieszkań premium oraz segmencie mieszkań popularnych. Spółka posiada atrakcyjny i zdywersyfikowany geograficznie bank ziemi.
Marvipol Development jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Akcje Marvipol Development S.A. od 19 grudnia 2017 r. są notowane na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
***
Heimstaden jest wiodącą w Europe firmą działająca w sektorze nieruchomości mieszkaniowych. Grupa jest obecna w dziesięciu krajach: w Norwegii, Szwecji, Danii, Islandii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Czechach oraz Polsce. Łącznie Heimstaden dysponuje około 155 tys. mieszkań na wynajem o łącznej wartości ponad 30 mld euro. Kierując się skandynawskim dziedzictwem i wartościami, Heimstaden oferuje różnej wielkości mieszkania wynajmowane w oparciu o proste, przejrzyste i bezpieczne dla obu stron zasady.
Branding w biznesie – budowanie marki
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz