ROBYG – nowa inwestycja w warszawskich Włochach
On byOsiedle Jutrzenki 92 – już teraz 89 mieszkań w sprzedaży
Grupa ROBYG wprowadziła do sprzedaży nową inwestycję – osiedle Jutrzenki 92 na terenie Włoch – dzielnicy słynącej z niskiej, willowej zabudowy oraz licznych terenów zielonych i rekreacyjnych. W ramach inwestycji powstanie niski budynek mieszkalny z 89 mieszkaniami, w wysokim standardzie, z podziemnym garażem. W ofercie są 1,2,3 i 4-pokojowe funkcjonalne i łatwe w aranżacji mieszkania. Nowoczesna architektura wraz ze zróżnicowaną elewacją utrzymaną w odcieniach bieli i ciemnej szarości stworzy niepowtarzalny klimat. Każde mieszkanie będzie miało własny ogródek lub balkon. Do wszystkich lokali zostanie doprowadzona instalacja światłowodowa, wszystkie zostaną też wyposażone bez dodatkowych opłat w system Smart House by Keemple.
W Warszawie Grupa ROBYG ma w budowie łącznie około 3600 mieszkań. Wszystkie budowy są realizowane zgodnie z harmonogramami.
„Podtrzymujemy cel sprzedaży na poziomie ponad 2 tys. mieszkań w tym roku i jesteśmy optymistycznie nastwieni do jego realizacji. W przyszłym roku sprzedaż powinna ustabilizować się na poziomie notowanym w poprzednich latach – czyli ok. 2,4-2,5 tys. mieszkań. Nasza pozycja jest mocna pod względem sprzedaży i finansów, budowy idą zgodnie z harmonogramami, choć wysoka inflacja oraz wojna w Ukrainie przekładają się na wzrost kosztów. Mieszkania z terminem oddania w tym roku mamy sprzedane w ponad 97 proc., przyszły rok też jest zabezpieczony w dużym stopniu. Jeśli chodzi o wyniki tego i przyszłego roku, oceniamy je optymistycznie zarówno pod względem operacyjnym, jak i przepływów finansowych. Jesteśmy bardzo aktywni – cały czas wprowadzamy do sprzedaży nowe osiedla i nie zamierzamy zmieniać naszych planów w tym zakresie. Warszawie Grupa ROBYG ma w budowie łącznie około 3600 mieszkań. Nasza nowa inwestycja Jutrzenki 92 ma doskonałą lokalizację w warszawskich Włochach. Rodziny przyciąga tu duża liczba placów zabaw oraz łatwy dostęp do żłobków, przedszkoli i szkół, natomiast ludzi młodych miejsca pracy w okolicznych przedsiębiorstwach i korporacjach. Dodatkowo doskonała komunikacja, gwarantująca szybki dojazd do centrum sprawia, że coraz więcej osób wybiera Włochy na swoje miejsce do życia” – mówi Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Warszawę i Wrocław w Grupie ROBYG.
Zlokalizowane nieopodal osiedla Jutrzenki 92 centra biurowe i biznesowe pozwolą zaoszczędzić czas na dojazd do pracy i sprawią, że mieszkanie będzie równocześnie świetną inwestycją i lokatą kapitału. Linie autobusowe oraz pociągi Warszawskiej Kolei Dojazdowej zagwarantują sprawną komunikację z każdą częścią Warszawy. Największym atutem jest kolej miejska, którą do centrum można dotrzeć w ciągu 15 minut. Dużym udogodnieniem dla kierowców będą obwodnice, ułatwiające zarówno wyjazd z Warszawy, jak i dojazd na pobliskie lotnisko im. Fryderyka Chopina. Wystarczy 10 minut, aby dotrzeć do największego w Warszawie skupiska biurowców – będących siedzibą wielu przedsiębiorstw i korporacji.
W niedalekim sąsiedztwie osiedla Jutrzenki 92 znajdują się aż trzy centra rozrywkowo-handlowe: Galeria Mokotów, Reduta oraz Blue City. Dostępne są tam sklepy, punkty usługowe, kina, siłownie, restauracje serwujące kuchnie z różnych stron świata oraz liczne kawiarnie. To idealne miejsce, nie tylko na udane zakupy, ale również na spotkania towarzyskie. W pobliżu znajduje się także ogromny Park Szczęśliwicki oraz Górka Szczęśliwicka, gdzie można szusować na nartach.
Najwyższy standard w okolicy
W standardzie, bez dodatkowych opłat, ROBYG oferuje Smart House by Keemple – inteligentny system, który zwiększa poczucie bezpieczeństwa i pozwala na znaczące obniżenie kosztów eksploatacji, ładowarki aut elektrycznych, panele fotowoltaiczne, oświetlenie LED, energooszczędne, nowoczesne windy z możliwością odzyskiwania energii elektrycznej, funkcjonalne i doskonale doświetlone mieszkania, wysokie nawet do 2,7 m, duże okna trzyszybowe o wysokiej izolacji termicznej z możliwością zastosowania filtra antysmogowego oraz antywłamaniowe drzwi wejściowe z podwyższoną izolacją akustyczną. Stosowane materiały wykończeniowe są bezpieczne dla zdrowia i posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty ekologiczne. Aby zwiększyć wygodę i komfort mieszkańców, pomieszczenia do segregacji odpadów posiadają osobny wyciąg wentylacyjny. Budynki są wyposażone w instalację światłowodową doprowadzoną wprost do każdego lokalu, zapewniającą najszybszy możliwy dostęp do Internetu. Osiedla są chronione i monitorowane w jakości HD, a kontrolę dostępu zapewniają videofony z kolorowymi wyświetlaczami. Brama garażowa ma systemy automatycznego dostępu przez rozpoznanie numerów tablic rejestracyjnych, w hali garażowej przewidziane są szerokie miejsca postojowe dla samochodów i duże ustawne komórki lokatorskie.
Części wspólne w budynkach są eleganckie i mają indywidualnie zaprojektowany wystrój wzbogacony przez lustra, tapety, fototapety, panele, czy stylowe oświetlenie. Duże wrażenie robi indywidualnie zaprojektowane, reprezentacyjne lobby wejściowe, wykończone materiałami wysokiej jakości.
Grupa ROBYG jest stabilnym, wiarygodnym deweloperem – realizuje swoje cele wprowadzając kolejne inwestycje do sprzedaży, a wszystkie budowy są budowane zgodnie z harmonogrmami. Firma utrzymuje stabilną i płynną działalność zarówno w zakresie budowy, jak i sprzedaży mieszkań. Dysponuje dużym bankiem ziemi, szuka też gruntów w różnych lokalizacjach i nie wyklucza wejścia do nowych miast. Zgodnie z założeniami obecnie w Warszawie w budowie Grupa ROBYG posiada około 3600 mieszkań.
Grupa ROBYG od lat angażuje się w lokalne inicjatywy, wspiera sztukę, kulturę, edukację czy sport. Firma podjęła także liczne działania związane z pomocą w obliczu epidemii koronawirusa – aktywnie wspierała potrzebujących, seniorów i Powstańców oraz instytucje medyczne. Dodatkowo program CSR Grupy obejmuje realizację i nieodpłatne przekazanie projektów infrastruktury publicznej na rzecz dzielnic i miast.
ROBYG to 29.500 sprzedanych lokali i ponad 85.000 zadowolonych klientów.
Więcej informacji www.robyg.pl
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.
Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.
Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.
Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.
Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.
Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.
Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz