
ROBYG – nowa inwestycja w warszawskich Włochach
On byOsiedle Jutrzenki 92 – już teraz 89 mieszkań w sprzedaży
Grupa ROBYG wprowadziła do sprzedaży nową inwestycję – osiedle Jutrzenki 92 na terenie Włoch – dzielnicy słynącej z niskiej, willowej zabudowy oraz licznych terenów zielonych i rekreacyjnych. W ramach inwestycji powstanie niski budynek mieszkalny z 89 mieszkaniami, w wysokim standardzie, z podziemnym garażem. W ofercie są 1,2,3 i 4-pokojowe funkcjonalne i łatwe w aranżacji mieszkania. Nowoczesna architektura wraz ze zróżnicowaną elewacją utrzymaną w odcieniach bieli i ciemnej szarości stworzy niepowtarzalny klimat. Każde mieszkanie będzie miało własny ogródek lub balkon. Do wszystkich lokali zostanie doprowadzona instalacja światłowodowa, wszystkie zostaną też wyposażone bez dodatkowych opłat w system Smart House by Keemple.
W Warszawie Grupa ROBYG ma w budowie łącznie około 3600 mieszkań. Wszystkie budowy są realizowane zgodnie z harmonogramami.
„Podtrzymujemy cel sprzedaży na poziomie ponad 2 tys. mieszkań w tym roku i jesteśmy optymistycznie nastwieni do jego realizacji. W przyszłym roku sprzedaż powinna ustabilizować się na poziomie notowanym w poprzednich latach – czyli ok. 2,4-2,5 tys. mieszkań. Nasza pozycja jest mocna pod względem sprzedaży i finansów, budowy idą zgodnie z harmonogramami, choć wysoka inflacja oraz wojna w Ukrainie przekładają się na wzrost kosztów. Mieszkania z terminem oddania w tym roku mamy sprzedane w ponad 97 proc., przyszły rok też jest zabezpieczony w dużym stopniu. Jeśli chodzi o wyniki tego i przyszłego roku, oceniamy je optymistycznie zarówno pod względem operacyjnym, jak i przepływów finansowych. Jesteśmy bardzo aktywni – cały czas wprowadzamy do sprzedaży nowe osiedla i nie zamierzamy zmieniać naszych planów w tym zakresie. Warszawie Grupa ROBYG ma w budowie łącznie około 3600 mieszkań. Nasza nowa inwestycja Jutrzenki 92 ma doskonałą lokalizację w warszawskich Włochach. Rodziny przyciąga tu duża liczba placów zabaw oraz łatwy dostęp do żłobków, przedszkoli i szkół, natomiast ludzi młodych miejsca pracy w okolicznych przedsiębiorstwach i korporacjach. Dodatkowo doskonała komunikacja, gwarantująca szybki dojazd do centrum sprawia, że coraz więcej osób wybiera Włochy na swoje miejsce do życia” – mówi Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Warszawę i Wrocław w Grupie ROBYG.
Zlokalizowane nieopodal osiedla Jutrzenki 92 centra biurowe i biznesowe pozwolą zaoszczędzić czas na dojazd do pracy i sprawią, że mieszkanie będzie równocześnie świetną inwestycją i lokatą kapitału. Linie autobusowe oraz pociągi Warszawskiej Kolei Dojazdowej zagwarantują sprawną komunikację z każdą częścią Warszawy. Największym atutem jest kolej miejska, którą do centrum można dotrzeć w ciągu 15 minut. Dużym udogodnieniem dla kierowców będą obwodnice, ułatwiające zarówno wyjazd z Warszawy, jak i dojazd na pobliskie lotnisko im. Fryderyka Chopina. Wystarczy 10 minut, aby dotrzeć do największego w Warszawie skupiska biurowców – będących siedzibą wielu przedsiębiorstw i korporacji.
W niedalekim sąsiedztwie osiedla Jutrzenki 92 znajdują się aż trzy centra rozrywkowo-handlowe: Galeria Mokotów, Reduta oraz Blue City. Dostępne są tam sklepy, punkty usługowe, kina, siłownie, restauracje serwujące kuchnie z różnych stron świata oraz liczne kawiarnie. To idealne miejsce, nie tylko na udane zakupy, ale również na spotkania towarzyskie. W pobliżu znajduje się także ogromny Park Szczęśliwicki oraz Górka Szczęśliwicka, gdzie można szusować na nartach.
Najwyższy standard w okolicy
W standardzie, bez dodatkowych opłat, ROBYG oferuje Smart House by Keemple – inteligentny system, który zwiększa poczucie bezpieczeństwa i pozwala na znaczące obniżenie kosztów eksploatacji, ładowarki aut elektrycznych, panele fotowoltaiczne, oświetlenie LED, energooszczędne, nowoczesne windy z możliwością odzyskiwania energii elektrycznej, funkcjonalne i doskonale doświetlone mieszkania, wysokie nawet do 2,7 m, duże okna trzyszybowe o wysokiej izolacji termicznej z możliwością zastosowania filtra antysmogowego oraz antywłamaniowe drzwi wejściowe z podwyższoną izolacją akustyczną. Stosowane materiały wykończeniowe są bezpieczne dla zdrowia i posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty ekologiczne. Aby zwiększyć wygodę i komfort mieszkańców, pomieszczenia do segregacji odpadów posiadają osobny wyciąg wentylacyjny. Budynki są wyposażone w instalację światłowodową doprowadzoną wprost do każdego lokalu, zapewniającą najszybszy możliwy dostęp do Internetu. Osiedla są chronione i monitorowane w jakości HD, a kontrolę dostępu zapewniają videofony z kolorowymi wyświetlaczami. Brama garażowa ma systemy automatycznego dostępu przez rozpoznanie numerów tablic rejestracyjnych, w hali garażowej przewidziane są szerokie miejsca postojowe dla samochodów i duże ustawne komórki lokatorskie.
Części wspólne w budynkach są eleganckie i mają indywidualnie zaprojektowany wystrój wzbogacony przez lustra, tapety, fototapety, panele, czy stylowe oświetlenie. Duże wrażenie robi indywidualnie zaprojektowane, reprezentacyjne lobby wejściowe, wykończone materiałami wysokiej jakości.
Grupa ROBYG jest stabilnym, wiarygodnym deweloperem – realizuje swoje cele wprowadzając kolejne inwestycje do sprzedaży, a wszystkie budowy są budowane zgodnie z harmonogrmami. Firma utrzymuje stabilną i płynną działalność zarówno w zakresie budowy, jak i sprzedaży mieszkań. Dysponuje dużym bankiem ziemi, szuka też gruntów w różnych lokalizacjach i nie wyklucza wejścia do nowych miast. Zgodnie z założeniami obecnie w Warszawie w budowie Grupa ROBYG posiada około 3600 mieszkań.
Grupa ROBYG od lat angażuje się w lokalne inicjatywy, wspiera sztukę, kulturę, edukację czy sport. Firma podjęła także liczne działania związane z pomocą w obliczu epidemii koronawirusa – aktywnie wspierała potrzebujących, seniorów i Powstańców oraz instytucje medyczne. Dodatkowo program CSR Grupy obejmuje realizację i nieodpłatne przekazanie projektów infrastruktury publicznej na rzecz dzielnic i miast.
ROBYG to 29.500 sprzedanych lokali i ponad 85.000 zadowolonych klientów.
Więcej informacji www.robyg.pl
Branding w biznesie – budowanie marki
Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.
Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Wynajem agregatów w budownictwie
Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz