Skip to content
  • Interesy i Biznes
  • Technologia
  • Budownictwo
  • Aktualności

Kontakt

redakcja@galkastudio.pl

  • Interesy i Biznes
  • Technologia
  • Budownictwo
  • Aktualności
GALKA StudioPortal o markach, biznesie, finansach
Budownictwo

Szybka metamorfoza wnętrza? #rekoloruj koce, poduszki i zasłony

On by

Według Homebook.pl Polacy zmieniają wystrój wnętrz co 2-3 lata[1]. Coraz bardziej cenimy przebywanie w estetycznie urządzonych przestrzeniach. Aby osiągnąć taki efekt wcale nie trzeba rewolucji. Czasem wystarczy zmiana kilku dodatków, aby całkowicie odmienić aranżację. Farbowanie koców, poduszek czy zasłon za pomocą specjalnych barwników do tkanin, to szybka i tania alternatywa dla czasochłonnych i kosztownych remontów.

Łatwa i szybka metamorfoza wnętrz naszych domów czy mieszkań jest możliwa, dzięki farbowaniu tkanin za pomocą specjalnych barwników, które odmienią wnętrza i sprawią, iż staną się one bardziej przytulne, a co więcej –  według naszego własnego stylu. Jest to metoda zarówno efektowna jak i efektywna, ponieważ koszt pojedynczego barwnika jest znacząco mniejszy niż kupno farb do ścian czy nowych tapet. Niski budżet to nie jedyna zaleta.

Farbowanie domowych tkanin stylowo i eko

Zafarbowanie domowych tekstyliów takich jak: poduszki, zasłony, narzuty, koce czy obrusy jest również znacznie bardziej ekologiczne niż kupowanie nowych dodatków. Nie każdy ma świadomość, że branża odzieżowa odpowiada za aż 10% światowej emisji dwutlenku węgla. To więcej niż emisje generowane przez samoloty odbywające rejsy międzynarodowe*. Zatem farbując na nowo domowe tekstylia przyczyniamy się do poprawy środowiska.

Korzystając z barwników do tkanin przedłużamy nie tylko żywotność ulubionych dodatków, ale również nadajemy im modnego, wyjątkowego wyglądu. W dobie produktów z „sieciówek”, oryginalne akcenty z pewnością zostaną zauważone. Farbując domowe tekstylia możemy uzyskać dowolne wzory, jakie sobie wymarzymy, stosując różnorodne techniki zawijania materiału. Wiążąc tekstylia w supły i zmieniając ilość czasu, w którym są zanurzone w wybielaczu, można uzyskać zarówno efekt koronki, tęczy, orientalnej mandali czy ombre. – Niezwykle ciekawe jest to, iż prawie niemożliwe jest uzyskanie dwóch tych samych wzorów, co sprawia iż farbowanie tkanin za pomocą barwników czyni je niepowtarzalnymi i unikatowymi w odróżnieniu do tekstyliów produkowanych masowo – zauważa Kamil Maślanka, ekspert polskiej marki Rekol, produkującej wysokiej jakości barwniki do tkanin.

Nadaj nowe życie Twoim wnętrzom

Zafarbowanie domowych tekstyliów na nowe kolory znacząco wyróżni Twoje wnętrza i nada im nowego charakteru. Kolorystykę barwników można dobrać do własnych upodobań oraz stylu. Coraz więcej osób docenia te możliwości i sięga po różne techniki farbowania tkanin. Gama dostępnych na rynku barwników jest na tyle szeroka, iż z pewnością każdy znajdzie kolor odpowiedni dla siebie. Co więcej, można je łączyć i mieszać, aby uzyskać taką barwę, jakiej pragniemy.

Farbowanie tekstyliów jest proste i szybkie. Przed zabraniem się do pracy należy jednak sprawdzić skład materiału, bowiem nie każdy nadaje się do farbowania za pomocą barwnika. Materiały takie jak poliester, poliamid, poliakryl, włókna goretex, materiały powlekane poliuretanem oraz środkami podnoszącymi wodoodporność tkaniny, w ogóle nie zostaną zabarwione. – Najwdzięczniejsze materiały do farbowania to len, bawełna oraz jedwab czy trykotaż. Dobry efekt uzyskamy również w przypadku tkanin mieszanych, w których sztuczne domieszki nie przekraczają 50% – podpowiada Kamil Maślanka, ekspert marki Rekol.  

Co jest dzisiaj w trendzie?

Bez wątpienia kolory mają ogromny wpływ na nasz nastrój i samopoczucie. Tym, co można obecnie zaobserwować w wielu wnętrzach, jest prostota i zmysłowy spokój natury, które osiąga się dzięki naturalnym materiałom o przyjemnej w dotyku fakturze i w neutralnych, uspokajających barwach. Czymś, co nigdy nie wychodzi z mody, jest zieleń. Przebywając we wnętrzach z akcentami w tym kolorze, czujemy się niczym w ciepły, letni dzień. Taki klimat pozwolą nam uzyskać elementy dekoracyjne jak poduszki, dywanik czy obrus. Dlatego bez względu na to, jakie inne trendy krążą wokół niej lub nakładają się na nią, zieleń zawsze znajduje się w epicentrum designu.

Mając do dyspozycji barwniki do tkanin i wyobraźnię, wyczarujmy swoją przestrzeń tak, by stała się naszą oazą spokoju, inspiracji, dodawała energii. Jednym słowem stwórzmy wnętrza, w których poczujemy się jak w domu.

* https://www.europarl.europa.eu/news/pl/headlines/society/20201208STO93327/wplyw-produkcji-tekstyliow-i-odpadow-tekstylnych-na-srodowisko-infografika


[1] https://biuroprasowe.homebook.pl/149742-raport-ile-polacy-wydaja-na-urzadzanie-wnetrz

Branding w biznesie – budowanie marki

Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.

Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.

Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.

Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.

Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.

Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.

Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.

Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.

Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.

Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.

Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.

Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.

Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.

Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.

To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.

Wynajem agregatów w budownictwie

Wynajmując agregat prądotwórczy otrzymasz kompleksową i profesjonalną usługę wspartą wiedzą i pomocą w każdej chwili. Profesjonalna wypożyczalnia agregatów prądotwórczych Warszawa oraz cała Polska. Dostarczymy agregat w każde miejsce w Polsce. https://www.power-factory.pl/

You may also like

Marvipol zawiera umowę z Heimstaden i przenosi własność pakietu lokali dla II etapu MOKO BOTANIKA

Czy deweloperzy planują budować mieszkania na wynajem

Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce Q3 2022_raport Avison Young

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Aktualności
  • Budownictwo
  • Człowiek sukcesu
  • Interesy i Biznes
  • Kobiety
  • Technologia

Ostatnie wpisy

  • Przypinki reklamowe, magnesy i kalendarze – jak wybrać odpowiedni gadżet dla swojej kampanii?
  • Technologia druku na tkaninach
  • ESG oraz Well-being w biznesie
  • Polskie maszyny sadownicze
  • Jak robi się butelki plastikowe?

Kontakt

redakcja@galkastudio.pl

Marka w biznesie

Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.

Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.

Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.

Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.

Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.

To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.

Copyright GALKA Studio 2025 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress