Rusza wakacyjne kino plenerowe nad Bagrami!
On byWładca Pierścieni: Drużyna Pierścienia, Aquaman, Kac Vegas, Wyspa tajemnic, Bękarty wojny, Szefowie wrogowie czy Sekretne życie zwierzaków domowych – to tylko kilka z uwielbianych przez widzów megaprodukcji, które zobaczymy w ramach wakacyjnego Kina na Plaży! Od piątku 29 lipca ruszają plenerowe pokazy filmowe zlokalizowane nad Zalewem Bagry od strony ul. Koziej. Start w każdy piątek i sobotę do 3 września o godz. 21.00. Długie, letnie wieczory, ciepły piasek i seans to idealny przepis na udany wakacyjny relaks!
W te wakacje plaża Bagry zamieni się w letnie kino plenerowe! To niepowtarzalna okazja, aby wybrać się z rodziną lub przyjaciółmi na wieczorny seans z dala od miejskiego zgiełku. Lekkie komedie, filmy dla dzieci, kino akcji, thrillery i dramaty – wśród proponowanych filmowych hitów każdy znajdzie coś dla siebie. Lokalizacja zobowiązuje, dlatego zaczniemy od tematyki wodnej, czyli filmu Aquaman o legendarnej postaci Króla Siedmiu Mórz, którego misją jest ochrona całego świata. Ten amerykański film akcji, oparty na serii komiksów o superbohaterze, zyskał grono wiernych fanów, którzy z utęsknieniem wyczekują drugiej części. W kolejne piątki i soboty aż do 3 września widzowie będą mieli szansę zobaczyć produkcje, które na stałe weszły do klasyki kina. A na zakończenie projekcji pod chmurką przygotowaliśmy gratkę dla miłośników świata fantasy: kultowy już Władca Pierścieni w zestawieniu z pięknym otoczeniem dostarczy wszystkim niezapomnianych wrażeń.
Nie siedź w domu, wpadnij na seans nad Bagrami!
Harmonogram letnich pokazów Kina na Plaży:
29 lipca (piątek) Aquaman
30 lipca (sobota) 7 dusz
5 sierpnia (piątek) Kac Vegas
6 sierpnia (sobota) Bękarty wojny
12 sierpnia (piątek) Wyspa tajemnic
13 sierpnia (sobota) Anioły i demony
19 sierpnia (piątek) Armageddon
20 sierpnia (sobota) Blade Runner 2049
26 sierpnia (piątek) Szefowie wrogowie
27 sierpnia (sobota) Bad Boys for Life
2 września (piątek) Sekretne życie zwierzaków domowych
3 września (sobota) Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
Link do wydarzenia. Projekt realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz ze środków Dzielnicy XIII Podgórze. Organizatorami pokazów są: Miasto Kraków, KBF, Krakow Film Commission, Plaża Bagry. Partnerem głównym jest TAURON Polska Energia.
Branding w biznesie – budowanie marki
Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.
Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz