
Październik na Zgody 7
On byNa Zgody 7 jesienne dni i wieczory nie będą nudne! Muzyczne inspiracje, dyskusje literackie, baśniowe spotkania dla dzieci i inne atrakcje zaplanowane są na cały październik w przestrzeni nowohuckiej Cafe NOWA Księgarnia. Sprawdź, które wieczory zarezerwować w tym miesiącu!
Październikowe spotkania rozpoczniemy muzycznym akcentem w piątek 7 października o godzinie 18.00. W ramach Nocy Księgarń odbędzie się podwójny koncert. Tego wieczoru wystąpią: Gabrysia Marat, która zaśpiewa autorskie piosenki z akompaniamentem ukulele i loopera, oraz duet DJ Wake Up i Krystian Truchalski, który przeniesie nas w ambientową podróż po świecie dźwięku. Wstęp wolny! W sobotę 8 października o godzinie 10.00 zapraszamy najmłodszych na warsztaty ekologiczne. Dzieci w wieku 3–6 lat będą miały okazję poznać niezwykłych bohaterów serii „Opowieści ze Świetnika” Marcina Mortki i przeżyć z nimi ekscytują przygodę… na śmietniku! Zapisy: cafe@nowaksiegarnia.pl. Organizatorami wydarzeń są Cafe NOWA Księgarnia i KBF.
We wtorek 11 października o godzinie 18.00 spotkamy się z Łukaszem Orbitowskim, by porozmawiać o jego książce „Chodź ze mną”. Będziemy mówić o pisaniu, kobietach bohaterkach, Gdyni (podobno najlepszym poza Nową Hutą miejscu do życia) i PRL-u, który w książce jest bardzo kolorowy. Dwa dni później, w czwartek 13 października o godzinie 18.00 przy okazji premiery książki „Prawie pro. Wygraj siebie” porozmawiamy z Leszkiem Śledzińskim o problemach związanych z otyłością, zmianie trybu życie i kolarstwie. Na spotkanie wstęp jest wolny. Oba wydarzenia organizuje Cafe NOWA Księgarnia.
Wtorek 18 października znów przyniesie propozycję dla najmłodszych. O godzinie 17.00 Wanda Matras-Mastalerz poprowadzi spotkanie z dziećmi w wieku 5–10 lat w ramach Dyskusyjnych Klubów Czytelniczych wokół książki „Wielka księga Superskarbów” Susanny Isern i Rocio Bonilli. Zapisy: cafe@nowaksiegarnia.pl. Organizatorami wydarzenia są Cafe NOWA Księgarnia i Fundacja Poemat.
O postrzeganiu ciała i tabu związanym z kobiecą seksualnością porozmawiamy w czwartek 20 października o godzinie 18.00 z Karoliną Sulej, autorką książki „Ciałaczki”. Spotkanie poprowadzi Georgina Gryboś – Literacka Kavka. W piątek 21 października o godzinie 18.00 zapraszamy na kolejny muzyczny akcent tego miesiąca: spotkanie z Mateuszem Borkowskim wokół jego książki „Wieniawski” z serii Małe Monografie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego. Ostatnie październikowe wydarzenie przeznaczone jest natomiast dla dzieci w wieku 5–9 lat. W niedzielę 30 października o godzinie 10.00 najmłodsi uczestnicy naszych wydarzeń wybiorą się w podróż po baśniach świata. Tym razem odkryją jedną z najbardziej znanych legend pienińskich – „O bacy Perłowiczu, smoku i czarnoksiężniku”. Organizatorem spotkań jest Cafe NOWA Księgarnia. Zapisy pod adresem: cafe@nowaksiegarnia.pl.
Wydarzenia realizowane przez Fundację Faktor Kultura w ramach zadania „Księgarnia – w poszukiwaniu nadziei”. Projekt współfinansowany ze środków Miasta Krakowa.
Cafe NOWA Księgarnia jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz