FRESH TO GO at SPAR – nowa marka własna produktów gotowych
On bySieć SPAR wprowadza nową markę produktów gotowych – Fresh to go at SPAR. Oferta obejmuje pierogi, makarony, tortille, sałatki typu lunch box i soki. Fresh to go at SPAR to smaczne dania i napoje opracowane w odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów, którzy chcą dobrze się odżywiać, ale nie zawsze mają czas na przygotowanie wartościowych posiłków.
„Nasza nowa marka własna produktów gotowych Fresh to go to doskonałe wyroby, których walory wynikają ze starannie dopracowanych receptur i postawienia na jakość. W ofercie znajdują się pożywne dania z dobrym składem oraz orzeźwiające soki. Nasze propozycje nawiązują smakiem do różnych zakątków świata, jak i tradycyjnej kuchni polskiej. Zastosowanie innowacyjnej technologii utrwalenia w przypadku soków, to gwarancja zachowania najwyższych wartości odżywczych oraz smaku – czyli tego, na czym zależy współczesnemu konsumentowi. Jesteśmy przekonani, że wyroby te zdobędą uznanie klientów sieci SPAR i już wkrótce staną się ich ulubionymi” – mówi Agnieszka Nabiałek, kierownik ds. rozwoju nowych produktów kategorii świeże.
W ofercie są posiłki na każdą porę dnia. Fresh to go to także wygoda – dania można odgrzać na szybko, a sałatki zjeść nawet od razu, gdyż mają widelczyk w zestawie.
„Marka Fresh to go to szwajcarski brand SPAR, jednak wszystkie dania oraz soki są produkowane w Polsce, przez polskie przedsiębiorstwa. Receptury zostały opracowane i dostosowane do gustów Polaków przez nasz polski zespół we współpracy z producentami. Jesteśmy pewni, że jakość produktów Fresh to go, konkurencyjna cena i elegancka czarna etykieta szybko przypadną do gustu naszym klientom. Obecna oferta to dopiero początek – już planujemy kolejne produkty tej marki” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Oferta Fresh to go at SPAR:
- Pierogi w pięciu smakach, w tym dwa warianty wegańskie, to tradycyjne dania kuchni polskiej. Dzięki dodaniu omast z pietruszką, cebulką lub wędzonką oraz wysokiej jakości farszom mamy domowy obiad zaledwie w kilka minut!
- Makarony to sycące dania kuchni włoskiej. Pyszne, dzięki odpowiednio dobranym składnikom, bez dodatku aromatów i barwników.
- Tortille na ciepło – dla szukających alternatywnej przekąski w porze lunchu i kolacji. Dostępne w dwóch wariantach smakowych – klasyczny, łagodny smak oraz dla poszukujących doznań kulinarnych z odległych zakątków świata – meksykański, delikatnie ostry.
- Wyśmienite, zdrowe soki – tłoczone na zimno ze świeżych owoców i warzyw, następnie utrwalane za pomocą wysokiego ciśnienia. Metoda paskalizacji (HPP – high pressure processing) pozwala na zachowanie naturalnej barwy, smaku i zapachu. Soki pozostają pełne cennych wartości odżywczych pochodzących z owoców i warzyw, jak: witaminy, antyoksydanty, minerały czy błonnik. Paskalizacja powoduje niszczenie niepożądanych drobnoustrojów i patogenów, jednocześnie wydłużając termin przydatności do spożycia, przy zapewnieniu bezpieczeństwa konsumentów.
- Trzy warianty sałatek to oferta na mniejszy i większy apetyt. Sałatka z kurczakiem a’la Cesar oraz dwa warianty wegetariańskie: sałatka w stylu greckim oraz z Mozzarelą i makaronem fusilli są doskonałe dla zaspokojenia większego głodu. Utrzymują świeżość dzięki oddzielnie rozmieszczonym składnikom. Gotowe do spożycia – wystarczy wymieszać, by cieszyć się ich smakiem.
Więcej informacji o sieci SPAR na stronie www.spar.pl
The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz