
FRESH TO GO at SPAR – nowa marka własna produktów gotowych
On bySieć SPAR wprowadza nową markę produktów gotowych – Fresh to go at SPAR. Oferta obejmuje pierogi, makarony, tortille, sałatki typu lunch box i soki. Fresh to go at SPAR to smaczne dania i napoje opracowane w odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów, którzy chcą dobrze się odżywiać, ale nie zawsze mają czas na przygotowanie wartościowych posiłków.
„Nasza nowa marka własna produktów gotowych Fresh to go to doskonałe wyroby, których walory wynikają ze starannie dopracowanych receptur i postawienia na jakość. W ofercie znajdują się pożywne dania z dobrym składem oraz orzeźwiające soki. Nasze propozycje nawiązują smakiem do różnych zakątków świata, jak i tradycyjnej kuchni polskiej. Zastosowanie innowacyjnej technologii utrwalenia w przypadku soków, to gwarancja zachowania najwyższych wartości odżywczych oraz smaku – czyli tego, na czym zależy współczesnemu konsumentowi. Jesteśmy przekonani, że wyroby te zdobędą uznanie klientów sieci SPAR i już wkrótce staną się ich ulubionymi” – mówi Agnieszka Nabiałek, kierownik ds. rozwoju nowych produktów kategorii świeże.
W ofercie są posiłki na każdą porę dnia. Fresh to go to także wygoda – dania można odgrzać na szybko, a sałatki zjeść nawet od razu, gdyż mają widelczyk w zestawie.
„Marka Fresh to go to szwajcarski brand SPAR, jednak wszystkie dania oraz soki są produkowane w Polsce, przez polskie przedsiębiorstwa. Receptury zostały opracowane i dostosowane do gustów Polaków przez nasz polski zespół we współpracy z producentami. Jesteśmy pewni, że jakość produktów Fresh to go, konkurencyjna cena i elegancka czarna etykieta szybko przypadną do gustu naszym klientom. Obecna oferta to dopiero początek – już planujemy kolejne produkty tej marki” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Oferta Fresh to go at SPAR:
- Pierogi w pięciu smakach, w tym dwa warianty wegańskie, to tradycyjne dania kuchni polskiej. Dzięki dodaniu omast z pietruszką, cebulką lub wędzonką oraz wysokiej jakości farszom mamy domowy obiad zaledwie w kilka minut!
- Makarony to sycące dania kuchni włoskiej. Pyszne, dzięki odpowiednio dobranym składnikom, bez dodatku aromatów i barwników.
- Tortille na ciepło – dla szukających alternatywnej przekąski w porze lunchu i kolacji. Dostępne w dwóch wariantach smakowych – klasyczny, łagodny smak oraz dla poszukujących doznań kulinarnych z odległych zakątków świata – meksykański, delikatnie ostry.
- Wyśmienite, zdrowe soki – tłoczone na zimno ze świeżych owoców i warzyw, następnie utrwalane za pomocą wysokiego ciśnienia. Metoda paskalizacji (HPP – high pressure processing) pozwala na zachowanie naturalnej barwy, smaku i zapachu. Soki pozostają pełne cennych wartości odżywczych pochodzących z owoców i warzyw, jak: witaminy, antyoksydanty, minerały czy błonnik. Paskalizacja powoduje niszczenie niepożądanych drobnoustrojów i patogenów, jednocześnie wydłużając termin przydatności do spożycia, przy zapewnieniu bezpieczeństwa konsumentów.
- Trzy warianty sałatek to oferta na mniejszy i większy apetyt. Sałatka z kurczakiem a’la Cesar oraz dwa warianty wegetariańskie: sałatka w stylu greckim oraz z Mozzarelą i makaronem fusilli są doskonałe dla zaspokojenia większego głodu. Utrzymują świeżość dzięki oddzielnie rozmieszczonym składnikom. Gotowe do spożycia – wystarczy wymieszać, by cieszyć się ich smakiem.
Więcej informacji o sieci SPAR na stronie www.spar.pl
The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.
Branding w biznesie – budowanie marki
Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.
Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz