FRESH TO GO at SPAR – nowa marka własna produktów gotowych
On bySieć SPAR wprowadza nową markę produktów gotowych – Fresh to go at SPAR. Oferta obejmuje pierogi, makarony, tortille, sałatki typu lunch box i soki. Fresh to go at SPAR to smaczne dania i napoje opracowane w odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów, którzy chcą dobrze się odżywiać, ale nie zawsze mają czas na przygotowanie wartościowych posiłków.
„Nasza nowa marka własna produktów gotowych Fresh to go to doskonałe wyroby, których walory wynikają ze starannie dopracowanych receptur i postawienia na jakość. W ofercie znajdują się pożywne dania z dobrym składem oraz orzeźwiające soki. Nasze propozycje nawiązują smakiem do różnych zakątków świata, jak i tradycyjnej kuchni polskiej. Zastosowanie innowacyjnej technologii utrwalenia w przypadku soków, to gwarancja zachowania najwyższych wartości odżywczych oraz smaku – czyli tego, na czym zależy współczesnemu konsumentowi. Jesteśmy przekonani, że wyroby te zdobędą uznanie klientów sieci SPAR i już wkrótce staną się ich ulubionymi” – mówi Agnieszka Nabiałek, kierownik ds. rozwoju nowych produktów kategorii świeże.
W ofercie są posiłki na każdą porę dnia. Fresh to go to także wygoda – dania można odgrzać na szybko, a sałatki zjeść nawet od razu, gdyż mają widelczyk w zestawie.
„Marka Fresh to go to szwajcarski brand SPAR, jednak wszystkie dania oraz soki są produkowane w Polsce, przez polskie przedsiębiorstwa. Receptury zostały opracowane i dostosowane do gustów Polaków przez nasz polski zespół we współpracy z producentami. Jesteśmy pewni, że jakość produktów Fresh to go, konkurencyjna cena i elegancka czarna etykieta szybko przypadną do gustu naszym klientom. Obecna oferta to dopiero początek – już planujemy kolejne produkty tej marki” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Oferta Fresh to go at SPAR:
- Pierogi w pięciu smakach, w tym dwa warianty wegańskie, to tradycyjne dania kuchni polskiej. Dzięki dodaniu omast z pietruszką, cebulką lub wędzonką oraz wysokiej jakości farszom mamy domowy obiad zaledwie w kilka minut!
- Makarony to sycące dania kuchni włoskiej. Pyszne, dzięki odpowiednio dobranym składnikom, bez dodatku aromatów i barwników.
- Tortille na ciepło – dla szukających alternatywnej przekąski w porze lunchu i kolacji. Dostępne w dwóch wariantach smakowych – klasyczny, łagodny smak oraz dla poszukujących doznań kulinarnych z odległych zakątków świata – meksykański, delikatnie ostry.
- Wyśmienite, zdrowe soki – tłoczone na zimno ze świeżych owoców i warzyw, następnie utrwalane za pomocą wysokiego ciśnienia. Metoda paskalizacji (HPP – high pressure processing) pozwala na zachowanie naturalnej barwy, smaku i zapachu. Soki pozostają pełne cennych wartości odżywczych pochodzących z owoców i warzyw, jak: witaminy, antyoksydanty, minerały czy błonnik. Paskalizacja powoduje niszczenie niepożądanych drobnoustrojów i patogenów, jednocześnie wydłużając termin przydatności do spożycia, przy zapewnieniu bezpieczeństwa konsumentów.
- Trzy warianty sałatek to oferta na mniejszy i większy apetyt. Sałatka z kurczakiem a’la Cesar oraz dwa warianty wegetariańskie: sałatka w stylu greckim oraz z Mozzarelą i makaronem fusilli są doskonałe dla zaspokojenia większego głodu. Utrzymują świeżość dzięki oddzielnie rozmieszczonym składnikom. Gotowe do spożycia – wystarczy wymieszać, by cieszyć się ich smakiem.
Więcej informacji o sieci SPAR na stronie www.spar.pl
The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.
Branding w biznesie – budowanie marki
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz