
Rusza wakacyjne kino plenerowe nad Bagrami!
On byWładca Pierścieni: Drużyna Pierścienia, Aquaman, Kac Vegas, Wyspa tajemnic, Bękarty wojny, Szefowie wrogowie czy Sekretne życie zwierzaków domowych – to tylko kilka z uwielbianych przez widzów megaprodukcji, które zobaczymy w ramach wakacyjnego Kina na Plaży! Od piątku 29 lipca ruszają plenerowe pokazy filmowe zlokalizowane nad Zalewem Bagry od strony ul. Koziej. Start w każdy piątek i sobotę do 3 września o godz. 21.00. Długie, letnie wieczory, ciepły piasek i seans to idealny przepis na udany wakacyjny relaks!
W te wakacje plaża Bagry zamieni się w letnie kino plenerowe! To niepowtarzalna okazja, aby wybrać się z rodziną lub przyjaciółmi na wieczorny seans z dala od miejskiego zgiełku. Lekkie komedie, filmy dla dzieci, kino akcji, thrillery i dramaty – wśród proponowanych filmowych hitów każdy znajdzie coś dla siebie. Lokalizacja zobowiązuje, dlatego zaczniemy od tematyki wodnej, czyli filmu Aquaman o legendarnej postaci Króla Siedmiu Mórz, którego misją jest ochrona całego świata. Ten amerykański film akcji, oparty na serii komiksów o superbohaterze, zyskał grono wiernych fanów, którzy z utęsknieniem wyczekują drugiej części. W kolejne piątki i soboty aż do 3 września widzowie będą mieli szansę zobaczyć produkcje, które na stałe weszły do klasyki kina. A na zakończenie projekcji pod chmurką przygotowaliśmy gratkę dla miłośników świata fantasy: kultowy już Władca Pierścieni w zestawieniu z pięknym otoczeniem dostarczy wszystkim niezapomnianych wrażeń.
Nie siedź w domu, wpadnij na seans nad Bagrami!
Harmonogram letnich pokazów Kina na Plaży:
29 lipca (piątek) Aquaman
30 lipca (sobota) 7 dusz
5 sierpnia (piątek) Kac Vegas
6 sierpnia (sobota) Bękarty wojny
12 sierpnia (piątek) Wyspa tajemnic
13 sierpnia (sobota) Anioły i demony
19 sierpnia (piątek) Armageddon
20 sierpnia (sobota) Blade Runner 2049
26 sierpnia (piątek) Szefowie wrogowie
27 sierpnia (sobota) Bad Boys for Life
2 września (piątek) Sekretne życie zwierzaków domowych
3 września (sobota) Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
Link do wydarzenia. Projekt realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz ze środków Dzielnicy XIII Podgórze. Organizatorami pokazów są: Miasto Kraków, KBF, Krakow Film Commission, Plaża Bagry. Partnerem głównym jest TAURON Polska Energia.
Branding w biznesie – budowanie marki
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Do budowania biznesu na własnej marce konieczna jest zaangażowana społeczność. Zaufanie dużej grupy ludzi oraz znacząca rozpoznawalność w branży to kluczowa zaleta posiadania silnej marki osobistej.
Dzięki odpowiedniej rozpoznawalności można mieć ułatwiony start biznesu. Kontakty zawierane za pośrednictwem nie tylko form tradycyjnych, ale także w mediach społecznościowych mogą znacznie przyspieszyć rozwój firmy.
Docieranie ze swoją treścią może pomóc uzyskać nie tylko zaufanych współpracowników, ale również chętnych klientów.
Rozpoznawalność osobista może bezpośrednio przełożyć się na liczniejsze, atrakcyjne oferty – zarówno pracy, jak i współpracy. Pod względem finansowym, budowanie marki własnej nie jest angażujące. Przez pewien czas jest to inwestycja przede wszystkim czasowa – zarówno pod względem rzeczywistej obecności np. na profilu, jak i podczas pracy koncepcyjnej.
Posiadanie silnej marki własnej ma bezpośredni wpływ na tempo oraz skalę rozwoju biznesu. Jest ona istotna na każdym etapie rozwijania swojej firmy i nie warto z niej samodzielnie rezygnować. Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi biznesowemu można określić, w jaki sposób odbiorcy będą widzieli firmę.
To forma najskuteczniejszej autopromocji. Ze względu na systematyczność komunikatów, można nieustannie poszerzać grono odbiorców. Oczywiście, wizerunek przedsiębiorcy oraz firmy trwa nieustannie, ale gdy w żaden sposób nim nie kierujemy, bardzo szybko może stać się negatywny lub neutralny – niewspierający rozwoju.
Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.
Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.
Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.
Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.
Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.
Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.
Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz