Rusza wakacyjne kino plenerowe nad Bagrami!
On byWładca Pierścieni: Drużyna Pierścienia, Aquaman, Kac Vegas, Wyspa tajemnic, Bękarty wojny, Szefowie wrogowie czy Sekretne życie zwierzaków domowych – to tylko kilka z uwielbianych przez widzów megaprodukcji, które zobaczymy w ramach wakacyjnego Kina na Plaży! Od piątku 29 lipca ruszają plenerowe pokazy filmowe zlokalizowane nad Zalewem Bagry od strony ul. Koziej. Start w każdy piątek i sobotę do 3 września o godz. 21.00. Długie, letnie wieczory, ciepły piasek i seans to idealny przepis na udany wakacyjny relaks!
W te wakacje plaża Bagry zamieni się w letnie kino plenerowe! To niepowtarzalna okazja, aby wybrać się z rodziną lub przyjaciółmi na wieczorny seans z dala od miejskiego zgiełku. Lekkie komedie, filmy dla dzieci, kino akcji, thrillery i dramaty – wśród proponowanych filmowych hitów każdy znajdzie coś dla siebie. Lokalizacja zobowiązuje, dlatego zaczniemy od tematyki wodnej, czyli filmu Aquaman o legendarnej postaci Króla Siedmiu Mórz, którego misją jest ochrona całego świata. Ten amerykański film akcji, oparty na serii komiksów o superbohaterze, zyskał grono wiernych fanów, którzy z utęsknieniem wyczekują drugiej części. W kolejne piątki i soboty aż do 3 września widzowie będą mieli szansę zobaczyć produkcje, które na stałe weszły do klasyki kina. A na zakończenie projekcji pod chmurką przygotowaliśmy gratkę dla miłośników świata fantasy: kultowy już Władca Pierścieni w zestawieniu z pięknym otoczeniem dostarczy wszystkim niezapomnianych wrażeń.
Nie siedź w domu, wpadnij na seans nad Bagrami!
Harmonogram letnich pokazów Kina na Plaży:
29 lipca (piątek) Aquaman
30 lipca (sobota) 7 dusz
5 sierpnia (piątek) Kac Vegas
6 sierpnia (sobota) Bękarty wojny
12 sierpnia (piątek) Wyspa tajemnic
13 sierpnia (sobota) Anioły i demony
19 sierpnia (piątek) Armageddon
20 sierpnia (sobota) Blade Runner 2049
26 sierpnia (piątek) Szefowie wrogowie
27 sierpnia (sobota) Bad Boys for Life
2 września (piątek) Sekretne życie zwierzaków domowych
3 września (sobota) Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
Link do wydarzenia. Projekt realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz ze środków Dzielnicy XIII Podgórze. Organizatorami pokazów są: Miasto Kraków, KBF, Krakow Film Commission, Plaża Bagry. Partnerem głównym jest TAURON Polska Energia.
Branding w biznesie – budowanie marki
Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.
Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.
Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.
Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.
Marka jest wartością niematerialną, wymykającą się jednoznacznym definicjom oraz twardym ramom. Niektórzy specjaliści ds. marketingu twierdzą, że żyje ona w umysłach klientów. American Marketing Association podaje nieco bardziej przyziemną definicję, która zakłada, że marka to nazwa, termin, znak, symbol albo kombinacja wszystkich elementów, a jej celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Wydaje się jednak, że sprowadzenie marki jedynie do pojedynczych elementów, takich jak nazwa czy znak (logo), nie jest już aktualne. Czasy, w których sam fakt posiadania markowego produktu, np. kultowych jeansów, robił duże wrażenie na otoczeniu i sprawiał, że ich właściciel czuł się wyjątkowo, minęły. Dzisiaj marki niosą ze sobą konkretne przekazy, emocje i historie. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego Claire Underwood z House of Cards ma telefon z jabłkiem, a Frank niszczy kolejne modele sygnujące się jeżynami? Nikt nie kwestionuje potęgi firmy Apple, ale są osoby, które wybierają biznesowe BlackBerry, bo produkty tej właśnie marki oceniają jako bardziej funkcjonalne i dopasowane do swojej osobowości.
Pojęcie marki kojarzy nam się głównie z największymi koncernami, cieszącymi się uznaniem i szeroką rozpoznawalnością. Zazwyczaj, aby osiągnąć swoją pozycję, musiały pracować na to latami, angażując w to siły i umiejętności wielu osób. Czy jednak marka zawsze musi być związana bezpośrednio z przedsiębiorstwem i oferowanymi przez nie produktami czy usługami? Oczywiście, że nie. Termin ten wyszedł poza dawne ramy i w naszej świadomości funkcjonuje w zdecydowanie szerszym zakresie. Za „dobrą markę” uznajemy niemal wszystko, co jesteśmy w stanie wyodrębnić z bogatych rynkowych zasobów i obdarzyć zaufaniem. Coraz większe znaczenie zyskuje przy tym marka osobista, która okazuje się kluczem do zbudowania relacji z klientami i osiągnięcia biznesowych sukcesów. Personal branding powinien stać się podstawowym narzędziem w tworzeniu strategii marketingowej i PR-owej.
Branding jest niezbędny dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy mówimy o produktach, usługach, czy o prawie wszystkim innym. Jest to sposób, w jaki klient postrzega firmę, jej produkty i usługi. Im lepszy branding, tym bardziej prawdopodobne jest, że klient zaufa firmie i poleci ją innym. Uczucie, jakie ludzie mają, kiedy myślą o firmie lub produkcie, odgrywa najważniejszą rolę w tworzeniu marki firmy. Pozytywne odczucia mogą zaważyć na przyszłości firmy, natomiast negatywne z pewnością ją zepsują.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz