
Rusza wakacyjne kino plenerowe nad Bagrami!
On byWładca Pierścieni: Drużyna Pierścienia, Aquaman, Kac Vegas, Wyspa tajemnic, Bękarty wojny, Szefowie wrogowie czy Sekretne życie zwierzaków domowych – to tylko kilka z uwielbianych przez widzów megaprodukcji, które zobaczymy w ramach wakacyjnego Kina na Plaży! Od piątku 29 lipca ruszają plenerowe pokazy filmowe zlokalizowane nad Zalewem Bagry od strony ul. Koziej. Start w każdy piątek i sobotę do 3 września o godz. 21.00. Długie, letnie wieczory, ciepły piasek i seans to idealny przepis na udany wakacyjny relaks!
W te wakacje plaża Bagry zamieni się w letnie kino plenerowe! To niepowtarzalna okazja, aby wybrać się z rodziną lub przyjaciółmi na wieczorny seans z dala od miejskiego zgiełku. Lekkie komedie, filmy dla dzieci, kino akcji, thrillery i dramaty – wśród proponowanych filmowych hitów każdy znajdzie coś dla siebie. Lokalizacja zobowiązuje, dlatego zaczniemy od tematyki wodnej, czyli filmu Aquaman o legendarnej postaci Króla Siedmiu Mórz, którego misją jest ochrona całego świata. Ten amerykański film akcji, oparty na serii komiksów o superbohaterze, zyskał grono wiernych fanów, którzy z utęsknieniem wyczekują drugiej części. W kolejne piątki i soboty aż do 3 września widzowie będą mieli szansę zobaczyć produkcje, które na stałe weszły do klasyki kina. A na zakończenie projekcji pod chmurką przygotowaliśmy gratkę dla miłośników świata fantasy: kultowy już Władca Pierścieni w zestawieniu z pięknym otoczeniem dostarczy wszystkim niezapomnianych wrażeń.
Nie siedź w domu, wpadnij na seans nad Bagrami!
Harmonogram letnich pokazów Kina na Plaży:
29 lipca (piątek) Aquaman
30 lipca (sobota) 7 dusz
5 sierpnia (piątek) Kac Vegas
6 sierpnia (sobota) Bękarty wojny
12 sierpnia (piątek) Wyspa tajemnic
13 sierpnia (sobota) Anioły i demony
19 sierpnia (piątek) Armageddon
20 sierpnia (sobota) Blade Runner 2049
26 sierpnia (piątek) Szefowie wrogowie
27 sierpnia (sobota) Bad Boys for Life
2 września (piątek) Sekretne życie zwierzaków domowych
3 września (sobota) Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
Link do wydarzenia. Projekt realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz ze środków Dzielnicy XIII Podgórze. Organizatorami pokazów są: Miasto Kraków, KBF, Krakow Film Commission, Plaża Bagry. Partnerem głównym jest TAURON Polska Energia.
Branding w biznesie – budowanie marki
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz