Październik na Zgody 7
On byNa Zgody 7 jesienne dni i wieczory nie będą nudne! Muzyczne inspiracje, dyskusje literackie, baśniowe spotkania dla dzieci i inne atrakcje zaplanowane są na cały październik w przestrzeni nowohuckiej Cafe NOWA Księgarnia. Sprawdź, które wieczory zarezerwować w tym miesiącu!
Październikowe spotkania rozpoczniemy muzycznym akcentem w piątek 7 października o godzinie 18.00. W ramach Nocy Księgarń odbędzie się podwójny koncert. Tego wieczoru wystąpią: Gabrysia Marat, która zaśpiewa autorskie piosenki z akompaniamentem ukulele i loopera, oraz duet DJ Wake Up i Krystian Truchalski, który przeniesie nas w ambientową podróż po świecie dźwięku. Wstęp wolny! W sobotę 8 października o godzinie 10.00 zapraszamy najmłodszych na warsztaty ekologiczne. Dzieci w wieku 3–6 lat będą miały okazję poznać niezwykłych bohaterów serii „Opowieści ze Świetnika” Marcina Mortki i przeżyć z nimi ekscytują przygodę… na śmietniku! Zapisy: cafe@nowaksiegarnia.pl. Organizatorami wydarzeń są Cafe NOWA Księgarnia i KBF.
We wtorek 11 października o godzinie 18.00 spotkamy się z Łukaszem Orbitowskim, by porozmawiać o jego książce „Chodź ze mną”. Będziemy mówić o pisaniu, kobietach bohaterkach, Gdyni (podobno najlepszym poza Nową Hutą miejscu do życia) i PRL-u, który w książce jest bardzo kolorowy. Dwa dni później, w czwartek 13 października o godzinie 18.00 przy okazji premiery książki „Prawie pro. Wygraj siebie” porozmawiamy z Leszkiem Śledzińskim o problemach związanych z otyłością, zmianie trybu życie i kolarstwie. Na spotkanie wstęp jest wolny. Oba wydarzenia organizuje Cafe NOWA Księgarnia.
Wtorek 18 października znów przyniesie propozycję dla najmłodszych. O godzinie 17.00 Wanda Matras-Mastalerz poprowadzi spotkanie z dziećmi w wieku 5–10 lat w ramach Dyskusyjnych Klubów Czytelniczych wokół książki „Wielka księga Superskarbów” Susanny Isern i Rocio Bonilli. Zapisy: cafe@nowaksiegarnia.pl. Organizatorami wydarzenia są Cafe NOWA Księgarnia i Fundacja Poemat.
O postrzeganiu ciała i tabu związanym z kobiecą seksualnością porozmawiamy w czwartek 20 października o godzinie 18.00 z Karoliną Sulej, autorką książki „Ciałaczki”. Spotkanie poprowadzi Georgina Gryboś – Literacka Kavka. W piątek 21 października o godzinie 18.00 zapraszamy na kolejny muzyczny akcent tego miesiąca: spotkanie z Mateuszem Borkowskim wokół jego książki „Wieniawski” z serii Małe Monografie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego. Ostatnie październikowe wydarzenie przeznaczone jest natomiast dla dzieci w wieku 5–9 lat. W niedzielę 30 października o godzinie 10.00 najmłodsi uczestnicy naszych wydarzeń wybiorą się w podróż po baśniach świata. Tym razem odkryją jedną z najbardziej znanych legend pienińskich – „O bacy Perłowiczu, smoku i czarnoksiężniku”. Organizatorem spotkań jest Cafe NOWA Księgarnia. Zapisy pod adresem: cafe@nowaksiegarnia.pl.
Wydarzenia realizowane przez Fundację Faktor Kultura w ramach zadania „Księgarnia – w poszukiwaniu nadziei”. Projekt współfinansowany ze środków Miasta Krakowa.
Cafe NOWA Księgarnia jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Branding w biznesie – budowanie marki
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
Marka jest to element lub kompozycja wielu elementów zawierających zintensyfikowane treści, które wyrażane są za pomocą różnych znaków, zarówno językowych (wyrazów, wyrażeń), ideograficznych (liczb, liter), jak i ikonicznych (symbole graficzne, rysunki, fotografie), a czasem także fonicznych (np. melodia), przekazujących treści umowne. Marka zatem to nazwa, termin, znak, symbol, wzór albo ich kombinacja, stworzona celem oznakowania i rozpoznania oferty przedsiębiorstwa (produktu) oraz wyróżnienia jej spośród ofert konkurencyjnych.
Nie da się ukryć, że marka przynosi firmie wiele korzyści. Oczywiście zarządzanie przedsiębiorstwem związane jest z wielką odpowiedzialnością do kupujących oraz osób uczestniczących w działalności organizacji. Dlatego też klasyczne podejście do problematyki marki, która jest adresowana do klientów, jest coraz częściej zamieniana koncepcją marki organizacji, w centrum zainteresowania, której stawia się wszystkich interesariuszy. Najważniejszą zaletą, jaką daję silna marka, jest dyktowanie warunków cenowych. Otóż rozpoznawalne branże nie muszą brać udziału w negacjach cenowych. Konsumenci bardzo często przywiązują się do marki i osiągają prestiż posiadania logo z konkretnej firmy. Poza tym duże i popularne marki mają większe możliwości w zakresie realizowania wspólnych projektów biznesowych czy też reklamowych. Tym samym posiadając mocną i stabilną markę, łatwiej jest nakłonić właścicieli innych branż do prowadzenia wspólnych działań marketingowych, np. w ramach croos marketingu. Bez wątpienia dwie potężne marki mogą zrealizować świetną kampanię reklamową, a jednocześnie dzielą się kosztami i zyskują obopólne zyski.
Branding to termin, który odnosi się do wszystkich różnych sposobów, jakie firma wykorzystuje w celu stworzenia właściwego i pozytywnego wizerunku w oczach swoich klientów. Branding jest ściśle powiązany z procesem marketingowym firmy, ale nie jest to tożsamy. Budowanie marki jest strategią, podczas gdy marketing jest taktyką, która będzie realizowana, aby ta strategia działała. Można powiedzieć, że branding jest terminem parasolowym, który obejmuje taktykę firmy w celu promowania swoich produktów, usług i nazwy.
W ciągu ostatnich kilku lat w budowaniu marki zaszły ogromne zmiany. Przed rokiem 2000 budowanie marki odnosiło się do nazwy konkretnego produktu lub usług danej firmy. To, co dziś określamy mianem " znaku towarowego". Dziś branding nabrał zupełnie innego znaczenia. Odnosi się do "wizerunku" samej firmy. Zaufanie, jakim konsumenci darzą firmę oraz jej produkty i usługi.
Moc marki decyduje o tym, czy uda nam się przebić i utrzymać na rynku. Silne marki zdobywają pozycje lidera, a firmy z markami słabymi (albo co gorsza bez nich), wypadają z gry lub na zawsze pozostają na szarym końcu w wyścigu o klienta, a ich jedyną strategią przetrwania jest zaniżanie cen. Z tego względu odpowiedź na pytanie: wykreować markę czy nie, nie powinna przysparzać żadnemu przedsiębiorcy trudności.
Czy firma sprzedaje produkty lub świadczy usługi, trzeba ustanowić dobrą strategię budowania marki i trzymać się go. Zmiany mogą nadejść, ale idea musi pozostać. Znajdź odpowiednią strategię budowania marki dla swojej firmy już dziś i zacznij budować na niej swoją przyszłość.
You may also like
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz