Vectra ze specjalną ofertą dla graczy
– jako pierwszy operator w Polsce oferuje dostęp do Blacknut
On by
Vectra wciąż zaskakuje ciekawymi propozycjami w swojej ofercie. Platforma Blacknut z pewnością zainteresuje fanów gamingu, dostarczając im natychmiastowy dostęp do setek gier wideo. Dodatkowo, nowi abonenci mają możliwość zamówienia bezprzewodowego pada Shaks S2, kompatybilnego
z dekoderem TV Smart 4K BOX – wszystko po to, aby móc w pełni cieszyć się swoją ulubioną rozrywką.
Na koniec roku Vectra przygotowała wyjątkową niespodziankę skierowaną do miłośników gier. Jako pierwszy operator w Polsce, od dziś oferuje wszystkim obecnym, jak i nowym klientom, dostęp do Blacknut. Jest to usługa strumieniowania gier online, która dostarcza użytkownikom natychmiastowy dostęp do setek tytułów. Dlatego też, aby korzystać z najlepszych gier, nie jest wymagany komputer
o mocnych specyfikacjach, wystarczy urządzenie z dostępem do sieci. W ten sposób gracz może czerpać nieograniczoną przyjemność z rozrywki z dowolnego miejsca na wielu urządzeniach.
W usłudze Blacknut użytkownicy mogą korzystać z gier, bez instalowania ich na swoim urządzeniu. Potrzebny jest jedynie sprzęt z dostępem do Internetu (TV Smart 4K BOX, komputer stacjonarny, telewizor z systemem Android, telefon, czy tablet) oraz dowolny kontroler. W ramach miesięcznej subskrypcji użytkownik zyskuje dostęp do ponad 500 gier (w tym 150 produkcji w języku polskim, których liczba sukcesywnie rośnie z miesiąca na miesiąc), 5 profili graczy, w tym profil z opcją kontroli rodzicielskiej, na których może grać jednocześnie na wielu ekranach. Wśród tytułów każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie – klasyki z gatunku gier akcji, retro, wyścigówek i wielu innych.
W Blacknut użytkownicy wyszukają również takie hity jak np. „Metro Exodus”, „Saints Row IV”, „Warhammer” czy „Ryse: Son of Rome”.
Klienci Vectry, przy wyborze nowych usług lub przy przedłużaniu umowy mogą skorzystać z Blacknut za jedyne 29,99 zł/mies. Dla użytkowników zawierających kontrakt na co najmniej 12 miesięcy pojawia się także możliwość uzyskania bezprzewodowego pada Shaks S2, kompatybilnego z dekoderem TV Smart 4K Box, za 15 zł/mies. Z platformy Blacknut skorzystać będą mogli dotychczasowi abonenci
– decydując się na dokupienie usługi zapłacą 44,99 zł/mies., w tym pierwszy miesiąc za 0 zł przy umowie na 12 miesięcy.
Połączenie usługi Blacknut, pada Shacks S2 wraz z dekoderem TV Smart 4K BOX jest unikalnym rozwiązaniem na rynku, które daje możliwość zamiany tego urządzenia w konsolę z dostępem do ponad 500 gier online.
Więcej szczegółów o platformie Blacknut dostępnej w Vectra można znaleźć na stronie internetowej operatora: https://www.vectra.pl/blacknut
——-
O Grupie Vectra
Grupa Vectra oferuje nowoczesne usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także profesjonalne usługi dla biznesu. Grupa nieustannie rozwija swoje produkty, w tym usługę TV Smart, która umożliwia korzystanie z nowoczesnej platformy wideo
w standardzie 4K, zarówno tradycyjnie poprzez dekoder, jak i poprzez aplikację mobilną, telewizor, czy przeglądarkę internetową. Obecnie z 4 mln usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 4,6 mln.
Branding w biznesie – budowanie marki
Budowanie biznesu na własnej marce wymaga silnej, zaangażowanej marki, a także społeczności. Aby móc osiągnąć ten pułap, należy systematycznie i konsekwentnie budować swój profesjonalny wizerunek.
Pierwszym etapem jest świadome określenie swoich mocnych stron i umiejętności, na podstawie których budowany będzie późniejszy biznes. Te aspekty powinny odpowiadać zainteresowaniom, ale także wpasowywać się w potrzeby rynku. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie opłacalnego biznesu dającego wiele pozytywnych emocji i motywacji.
Na etapie definiowania marki należy odpowiedzieć sobie na pytanie „co mnie wyróżnia?”. Umożliwi to stworzenie produktu lub usługi, z którą będzie można dotrzeć do odbiorców. Unikatowy aspekt marki osobistej spowoduje, że będzie ona silna i budząca zaufanie.
Drugim krokiem do budowania biznesu na własnej marce jest stworzenie wizerunku spójnego z wartościami, którymi w przyszłości będzie rządzić się firma. Muszą być one dopasowane zarówno do indywidualnego temperamentu, jak i do profilu odbiorcy – niemniej jednak muszą być prawdziwe i szczere, oszustwo na tym etapie wyjdzie bardzo szybko i zburzy zaufanie odbiorców.
Identyfikacja wizualna marki własnej również jest bardzo istotna. Nie tylko rodzaj komunikatu, ale też jego forma liczą się w obecnych czasach. Wszystkie aspekty powinny być maksymalnie jednolite. Zdjęcia, kolorystyka, logo, itp.
Ostatnim kluczem do silnej, poprawnie zbudowanej marki osobistej, którą można przekuć w dobrze prosperujący biznes, jest regularna i charakterystyczna komunikacja. Bez kontaktowania się z obserwatorami nie da się wzbudzić ich sympatii i zaufania – a to właśnie one sprzedają późniejsze usługi.
Samodzielne zbudowanie marki osobistej oraz oparcie o nią własnego biznesu jest długoterminowym zadaniem. Wymaga systematyczności, wiary w siebie i czasu.
Budowanie marki to proces kosztowny i czasochłonny. Jak postrzegana jest moja firma? Co sobą komunikuje? Z czym się kojarzy? Jak jest widziana przez klientów? Czym się wyróżnia na tle konkurencji? Jaka jest jej tożsamość? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań to punkt wyjścia do analizy i zdefiniowania głównych aspektów działalności firmy. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać jej misję, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.
Budowanie współczesnej marki to coś więcej niż nazwanie produktu lub firmy. Zatem wykreowanie odpowiedniego wizerunku nie powinno skupić się tylko na działaniach promocyjnych, których celem jest uwidocznienie logo czy znaku firmowego producenta. Tak naprawdę są to działania w wiele szersze, które skupiają się na tworzeniu takich skojarzeń oraz emocjach konsumentów, które będą identyfikować z konkretnym produktem. Specjaliści pomagają w kreowaniu własnej marki osobistej i biznesowej, jak również w wybraniu właściwej strategii. Dzięki profesjonalistom każdy jest w stanie zbudować swoją markę od podstaw, co nie jest łatwym zadaniem.
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką, a ich kopiowanie, czy naśladowanie dla konkurentów będzie nieopłacalne. Branding to odpowiedź na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów w różnych kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych). Oprócz budowania wizerunku i świadomości marki istotne jest także umiejętne nimi zarządzanie.
Skuteczny branding to więcej niż kreatywność i strategiczna błyskotliwość. To długotrwały proces, który ma opowiedzieć o tym, czym jest marka i dlaczego ta marka idealnie spełnia potrzeby konsumentów. Ma nadać firmie niepowtarzalne cechy i wyróżnić ją na tle konkurencji, a przede wszystkim na stałe trafić do świadomości klientów i w pewien, oczywiście pozytywny, sposób “zawłaszczyć” sobie niektóre z emocji klientów.
W obecnych czasach marka firmy lub przedsiębiorstwa jest kluczowym elementem w świecie biznesu, jak i codziennym. Pod pojęciem marki każdy rozumie coś innego. Otóż w klasycznym ujęciu, utożsamiana jest ona najczęściej z logo, nazwą labo symbolem, który wyróżnia dany produkt bądź usługę spośród wielu podobnych towarów. Jednak obecnie markę nie posiadają tylko produkty, ale też instytucje i konkretne osoby. Zbudowanie marki na ogół kojarzy się z czasochłonnym oraz żmudnym procesem. Oczywiście jest to prawda, ale w biznesie najczęściej patrzymy bardziej perspektywicznie.
Jeżeli marka chce na stałe zagościć w świadomości klientów, musi być gotowa wyjść naprzeciw ich różnorakim potrzebom i zaoferować na tyle bliskie wartości, jakość i podejście, aby klient mógł się z nimi utożsamić i emocjonalnie przywiązać.
Branding to właśnie budowanie świadomości marki. Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią konkretne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój pożądany wizerunek i być postrzegana dokładnie w taki sposób, w jaki zostało to określone w strategii marki.
Mocny brand oferuje doświadczenie, wiedzę i umiejętności, a co istotniejsze - unikalny świat przeżyć, który wyróżnia go spośród innych konkurencyjnych marek. Marka to pewien koncept, który jest kojarzony przez klientów z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Aby był odczytywany pozytywnie niezbędna jest dobra reputacja marki, a przekaz, który marka ze sobą niesie, powinien być spójny i skierowany do konkretnej grupy docelowej. Wtedy staje się ona kluczowym zasobem firmy i buduje jej wartość finansową.
Warto zainwestować w branding i opracować strategię spójnej marki, która po zintegrowaniu z odpowiednim planem biznesowym może przynieść ogromne zyski finansowe.
Ostatnie wpisy
Kontakt
redakcja@galkastudio.pl
Dodaj komentarz